کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

هواوی پی 9 پلاس به ایران رسد + قیمت


کد خبر : ۲۵۷۱۸سه شنبه، ۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴:۴۹۴۹۲۹ بازدید

اگر به دنبال یک پرچمدار خوب و قوی با کمترین کاستی می‌گردید، این گوشی بی شک یکی از بهترین گزینه‌های موجود در یک ماه آینده ...
هواوی پی 9 پلاس به ایران رسد + قیمتهواوی پی 9 پلاس به ایران رسد + قیمت

جدیدترین پرچمداران هوآوی، P9 و P9 Plus در تاریخ 18 فروردین رسما رونمایی شدند که شاهد ورود زودهنگام P9 به بازار در 27 اردبیهشت ماه بودیم و به بررسی تخصصی آن نیز پرداختیم. اکنون پس از گذشت چند ماه، برادر بزرگ این خانواده، P9 Plus، به بازار کشورمان راه یافته است. طبق معمول، مانند بسیاری از گوشی‌های دیگر، به دلیل ورود محدود در روزهای اولیه قیمت آن به ثبات نرسیده و فاقد گارانتی و پشتیبانی رسمی است. البته جای هیچ گونه نگرانی نیست و اگر کمی صبر پیشه کنید، طی چند هفته آتی به وضعیت مطلوب در بازار خواهد رسید.

به گزرش ایران‌جیب به نقل از جی‌اس‌ام، اگر به دنبال یک پرچمدار خوب و قوی با کمترین کاستی می‌گردید، این گوشی بی شک یکی از بهترین گزینه‌های موجود در یک ماه آینده است. از نکات برجسته این محصول می‌توان به پردازنده قدرتمند Kirin 955 هشت هسته‌ای، صفحه‌نمایش خوب ۵.۵ اینچی از نوع AMOLED با کیفیت فول‌اچ‌دی، لمس ۳ بعدی مانند آیفون ۶اس و ۶اس پلاس، رم ۴ گیگابایتی، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی، دوربین دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی ساخت شرکت Leica با قابلیت فوکوس خودکار تشخیص فاز، حسگر اثر انگشت سریع، اندروید مارشمالو و درگاه USB-C اشاره کرد.

پی 9 پلاس هم‌اکنون با قیمت 2.120.000 الی 2.170.000 تومان به فروش می‌رسد و پیش‌بینی می‌شود طی هفته‌های آینده قیمتش کاهش پیدا کند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها