کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

جمع‌آوری موبایل‌های قاچاق در پاساژ علاء‌الدین از امروز


کد خبر : ۲۵۷۰۴سه شنبه، ۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۶:۳۰۴۷۱۵ بازدید

کسبه مجتمع تجاری علاءالدین صبح امروز بعد از مشاهده مأموران پلیس در این مجتمع، از بازکردن مغازه‌های خود سر باز می‌زنند.
جمع‌آوری موبایل‌های قاچاق در پاساژ علاء‌الدین از امروزجمع‌آوری موبایل‌های قاچاق در پاساژ علاء‌الدین از امروز

کسبه مجتمع تجاری علاءالدین صبح امروز بعد از مشاهده مأموران پلیس در این مجتمع، از بازکردن مغازه‌های خود سر باز می‌زنند.

از صبح امروز مأموران پلیس تهران بزرگ با حضور در مجتمع تجاری علاءالدین، درصدد جمع‌آوری تلفن‌های همراه قاچاق در این مجموعه برآمده‌اند.

این در حالی است که تاکنون کسبه این مجتمع تجاری از بازکردن مغازه‌های خود خودداری کرده‌اند. گفته می‌شود شب گذشته نیز مأموران پلیس آگاهی تهران در جریان ورود محموله موبایل‌های قاچاق به این مجتمع قرار گرفتند و بعد از اقدام عملی برای ضبط این موبایل‌ها، با قاچاقچیان درگیر هم شده‌اند.

موبایل  قاچاق مجتمع تجاری علاءالدین

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: تخریب اضافه بنای پاساژ علاء الدین نیز از 4 روز گذشته آغاز شده و تا پایان شهریور به پایان خواهد رسید.

ابوالفضل قناعتی گفت: طرح جمع‌آوری موبایل‌های قاچاق در پاساژ علاء‌الدین از امروز آغاز شده و تجمع صورت گرفته در این پاساژ ارتباطی با تخریب اضافه بنای این ساختمان ندارد.

وی افزود: مسئولان نیروی انتظامی مسئولیت این طرح را برعهده داشته و شهرداری تهران نقشی در شلوغی های امروز پاساژ علاء الدین ندارد.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به مهلت داده شده به مالک پاساژ علاء الدین جهت تخریب اضافه بنا اظهارکرد: اضافه بنای ساخته شده در پاساژ علاء الدین باید تا پایان شهریور به طور کامل تخریب شود و اگر مالک چنین کاری را نکند، شهرداری تهران برای تخریب وارد عمل خواهد شد.

قناعتی با بیان اینکه « تخریب اضافه بنای علاء الدین از چهار روز گذشته آغاز شده است» تصریح کرد: با وجود تذکر های متعدد داده شده، مالک پاساژ علاء الدین تخریب بنا را آغاز نمی کرد و در نهایت پس از اینکه اخطار نهایی به مالک داده شد، وی از چهار روز گذشته تخریب اضافه بنای ساخته شده در پاساژ را آغاز کرده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها