کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

نقل و انتقال پول گران است/ سوئیفت باز نیست


کد خبر : ۲۵۶۶۸دوشنبه، ۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۸:۴۷۱۱۸۴ بازدید

رئیس اتاق بازرگانی آستاراخان روسیه گفت: خدمات انتقال به علت وجود برخی مشکلات پول گران است و هنوز سوئیفت باز نشده که امیداریم با ...

رئیس اتاق بازرگانی آستاراخان روسیه گفت: خدمات انتقال به علت وجود برخی مشکلات پول گران است و هنوز سوئیفت باز نشده که امیداریم با بازگشایی آن مشکلات انتقال پول بین ایران و استاراخان حل شود.

اسدالله عسگراولادی امروز در نشست مشترک فعالان اقتصادی ایران و دولت آستاراخان در روسیه با بیان اینکه برای ما بسیار مهم است که کارآفرینان آستاراخان را بشناسیم، گفت: برای گسترش روابط اقتصادی رفت و آمد بازرگانان ضروری است.

رئیس اتاق ایران و روسیه افزود: جمهوری اسلامی ایران دارای 15 همسایه است که بزرگترین همسایه ما روسیه است، اما 90 درصد ارتباطات بین ایران و روسیه از طریق دولت آستاراخان انجام می‌شود.

عسگراولادی در ادامه در ارتباط با چگونگی نقل و انتقال پول بین ایران و روسیه از زینوکوروف رئیس اتاق بازرگانی آستاراخان سوال کرد که اظهار داشت: در حال حاضر فعالیت‌های بانکی بین ما ایجاد شده و میربیزینس بانک در آستاراخان کار حواله‌های بانکی را انجام می‌دهد.

وی افزود: البته به غیر از این بانک بانک‌های دیگری هم این کار را انجام می‌دهند.

رئیس اتاق بازرگانی آستاراخان تصریح کرد: وجود مشکلات برای انتقال پول طبیعی است و گاهی اوقات خدمات انتقال پول گران است.

کوروف با تاکید بر اینکه تجارت بین ایران و روسیه وجود دارد، گفت: بروز مشکلاتی برای انتقال پول برای شرکت‌های آستاراخانی رنج‌آور است، اما با وجود مشکلات کار می‌کنیم و امیدواریم سوئیفت به زودی باز شود و مشکلات ما حل شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها