کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

مسکن مهر پردیس فردا دوشنبه رسما افتتاح می‌شود


کد خبر : ۲۵۳۵۵یکشنبه، ۲۷ تیر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۵:۱۳۱۳۴۶ بازدید

فردا صبح 4550 واحد مسکن مهر پردیس واقع در محله ایرانشهر افتتاح می شود.

فردا صبح 4550 واحد مسکن مهر پردیس واقع در محله ایرانشهر افتتاح می شود.

بعد از آن‌که سه بار افتتاح پردیس به دلیل نبود برخی انشعابات و مشکل آب آشامیدنی بهداشتی لغو شد، صبح فردا (دوشنبه) قرار است ۴۵۵۰ واحد واقع در محله ایرانشهر فاز ۱۱ با تامین آب سالم و بهداشتی و خدمات زیربنایی و روبنایی به بهره‌برداری برسد. البته طی روزهای اخیر تحویل برخی واحدها به شکل غیررسمی آغاز شده که فردا مراسم رسمی افتتاح برگزار می‌شود.

در این خصوص عضو هیات مدیره شرکت عمران از تکمیل ۴۵۵۰ واحد محله ایرانشهر خبر داد و گفت: کلید برخی واحدها از قبل به متقاضیان داده شده بود که در روزهای اخیر کلیدهای ضدسرقت به آنها تحویل شد و جوسازی هایی که در این زمینه صورت گرفت سوء تفاهمی بیش نبود.

حبیب‌الله طاهرخانی افزود: کلیه تاسیات زیربنایی و روبنایی و فضای سبز حتی فضای بازی کودکان و مسیر سلامت واحدهای مذکور آماده شده است. حتی سعی کردیم چند واحد تجاری هم آماده کنیم؛ زیرا برخلاف رویه‌ی سابق برخی پروژه‌های مسکن مهر، معتقدیم نباید به تحویل واحد اکتفا شود و باید محله تحویل داده شود.

وی درخصوص آماده سازی تونل سلام گفت: تونل سلام تا حد زیادی آماده است و فقط باید تاسیسات تکمیلی همچون جت فن نصب شود. فعلا امکان تردد در تونل وجود دارد و در آینده افتتاح رسمی می شود.

عضو هیات مدیره شرکت عمران شهرهای جدید با بیان این‌که اغلب متقاضیان سهم آورده خود را پرداخت کرده‌اند گفت: متقاضیانی که ۳۹ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان را پرداخت کرده‌اند فرآیند تحویل واحد به آنها شروع می‌شود.

متقاضیانی هم که قراردادشان تحویل شده زمانی که مبلغ مورد نظر را پر کنند واحد شان در زون افتتاح تحویل می‌شود. تخصیص واحد بیش از٨٠درصد واحدها در زون افتتاح وسایر زون های فاز ١١انجام شده است.

طاهرخانی درباره نحوه آماده‌سازی خدمات روبنایی و محوطه‌سازی به ایسنا گفت: بخشی از هزینه نهایی آماده سازی خدمات روبنایی و مباحث محوطه سازی از محل منابع داخلی شرکت عمران تامین شده و بخشی نیز از طریق آورده متقاضیان تامین شده و در حال حاضر سه مدرسه، مسجد، کلانتری و چهار مجتمع تجاری در فاز ۱۱ آماده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها