کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

برف‌روبی در بالای 27 درجه سانتیگراد!


کد خبر : ۲۵۳۲۱یکشنبه، ۲۷ تیر ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۴:۴۰۸۳۵ بازدید

در حالی که شهروندان مشگین شهری شنبه روزی گرم با 27 درجه سانتیگراد را تجربه کردند ، در ارتفاعات این شهرستان ماشین الات راهداری و ...

در حالی که شهروندان مشگین شهری شنبه روزی گرم با 27 درجه سانتیگراد را تجربه کردند ، در ارتفاعات این شهرستان ماشین الات راهداری و راهسازی همچنان مشغول برف روبی و بازگشایی راههای عشایری پوشیده از برف هستند.

jzhfv6zbgttzd5lch5.jpg

مدیر کل امور عشایری استان اردبیل به ایرنا گفت: استان اردبیل دارای یک هزارو ۶۵۰کیلومتر جاده عشایری می باشد که ۱۳محورآن در تمامی فصول سال پوشیده از برف است.
قادر هنرمند افزود: ازآغازکوچ بهاره تا کنون اکثر معابر ییلاقی برف روبی، بازگشایی وبهسازی شده وتا پایان هفته جاری عملیات برف روبی در تمامی محورهای عشایری به اتمام می رسد.

وی بیان کرد: با بازگشایی جاده های عشایری دسترسی دام های عشایر به مراتع بالا دست امکان پذیر شده وخوشبختانه امسال پوشش گیاهی مراتع سبلان بسیار مناسب می باشد.
فرماندار شهرستان مشگین شهرنیز با بیان اینکه با بازگشایی جاده های ییلاقی پای میهمانان تابستانی نیز به ییلاقات زیبای سبلان باز شده است، افزود: وجود برف در منطقه در این فصل از سال قابلیتی بی نظیر برای توسعه بخش گردشگری استان اردبیل بویژه شهرستان مشگین شهرمی باشد.

ابراهیم امامی گفت: خوشبختانه بدنبال سفر رئیس سازمان امور عشایر کشور به مشگین شهر این شهرستان به عنوان پایلوت گردشگری عشایر در کشور انتخاب شده است.
وی از آمادگی کامل فرمانداری برای جلب وجذب سرمایه به منظور توسعه توریسم عشایر خبر داد.

مشگین شهر در ۹۰ کیلومتری شمال غرب اردبیل و در دامنه کوه سبلان قرار دارد. ارتفاعاتو قله کوه سبلان تقریبا در طول سال پوشیده از برف می باشد.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها