کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

طلای جهانی امروز چهارشنبه


کد خبر : ۲۵۲۰۱چهارشنبه، ۲۳ تیر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶:۵۱۱۶۷۹ بازدید

طلا در روز چهارشنبه در نزدیکی پایین‌ترین سطح ثبت شده در جلسه گذشته معامله شد. این در حالی است که روز گذشته و به دلیل انتخاب ...

طلا در روز چهارشنبه در نزدیکی پایین‌ترین سطح ثبت شده در جلسه گذشته معامله شد. این در حالی است که روز گذشته و به دلیل انتخاب نخست‌وزیر جدید  بریتانیا و رشد بازارهای سهام، اونس بیشترین افت یکروزه خود را در هفت هفته اخیر تجربه کرده بود.

هر اونس طلا با رشدی 0.2 درصدی یک هزار و 336 دلار و 80 سنت معامله شد.  روز گذشته طلا با سقوطی 1.7 درصدی بیشترین افت خود را از 24 می به ثبت رسانده بود.
 
در پی چشم‌انداز قدرتمند رشد اقتصادی آمریکا و آسیب ریسک‌پذیری سرمایه‌گذاران به دلیل عدم اطمینان ناشی از برگزیت، در روز چهارشنبه بازارهای سهام آسیایی بالاترین سطح خود در سال 2016 را تجربه کردند.

دو مقام ارشد فدرال‌رزرو اعلام کردند: با وجود افزایش استخدام و تورم پایین در ماه ژوئن، فدرال‌رزرو باید نسبت به افزایش نرخ بهره اقدام کند.
    
بر اساس پیش‌بینی فدرال‌رزرو آتلانتا، به دنبال آخرین آمار عمده فروشی، اقتصاد آمریکا احتمالا در نیمه دوم سال جاری 2.3 درصد توسعه خواهد یافت.
   
ترزا می، که از چهارشنبه بر کرسی نخست‌وزیری بریتانیا خواهد نشست اعلام کرد قصد دارد تا دپارتمان دولتی جدیدی را به منظور رهبری فرایند جدایی بریتانیا از اتحادیه اروپا ایجاد کند.
    
انتظار می‌رود دولت ژاپن پیش‌بینی تورم مصرف کننده خود را برای سال مالی جاری کاهش داده و برآورد سال مالی 2017 را به مراتب پایین‌تر از هدف 2 درصدی بانک مرکزی اعلام کند.
   
دارایی‌ها در SPDR، بزرگترین صندوق معاملاتی طلا با افتی 1.63 درصدی در روز سه‌شنبه به 965.22 تن رسید.
    
شرکت هلدینگ تاناکا ژاپن اعلام کرد که نسبت به خرید شرکت بین‌المللی تکنولوژی متالور (یک شرکت  خصوصی فراوری فلزات گرانبها در سوئیس) اقدام خواهد کرد تا کسب‌وکار خود را تقویت کند. این در حالی است که رشد داخلی به دلیل کاهش جمعیت راکد بوده است.

در پی رشد موجودی ذخایر و قیمت‌های پایین فلزات، شرکت پلاتین آنگلوآمریکا نیز با افت 70 درصدی سود خود در نیمه نخست سال 2016 مواجه شد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها