کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت چری آریزو 5 در ایران تعیین شد


کد خبر : ۲۵۱۹۲چهارشنبه، ۲۳ تیر ۱۳۹۵ - ۰۲:۳۸:۵۷۷۷۱۳۲ بازدید

مدیران خودرو قیمت انواع مدل های خودرو آریزو 5 را اعلام کرد.
قیمت چری آریزو 5 در ایران تعیین شدقیمت چری آریزو 5 در ایران تعیین شد

مدیران خودرو که تولید و فروش محصولات چری در ایران را بر عهده دارد از آریزو 5 به عنوان یک سدان اقتصادی سایز متوسط که از ظاهر فوق العاده ای برخوردار است رونمایی كرد.

براساس این گزارش محصول آریزو٥ در سه مدل cvt excellent با قیمت 717 میلیون ریال، cvt luxury به قیمت 667 میلیون ریال و mt comfortable با قیمت 597 میلیون ریال عرضه خواهد شد.

چری آریزو 5 به یک موتور 1.5 لیتری مجهز است که حداکثر توان خود (116 اسب بخار) را در دور فوق العاده بالای 6150 دور بر دقیقه ارائه می دهد و گشتاوری 141 نیوتن متر را در دور 3800 آزاد می کند، گیربکس اتوماتیک CVT یا 5 سرعته دستی و سیستم تعلیق ساده نیمه مستقل برای محور عقب، مشخصات فنی مهم آریزو 5 را تشکیل می دهند.

نسبت تراکم پیشرانه در حدود 11 به 1 است که می تواند نیاز موتور به بنزین سوپر را در پی داشته باشد.

شتاب صفر تا صد یا حداکثر سرعت رسمی توسط شرکت سازنده اعلام نشده است اما بر اساس اندازه گیری های ما در سطح دریا، صفر تا صد مدل اتوماتیک حدود 16 ثانیه است و نمونه دستی نیز برای رسیدن به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دقیق (حدود 110 کیلومتر از روی پشت آمپر) به زمانی در حدود 14 ثانیه نیاز دارد
آریزو 5 به خصوص در نسخه فول، امکانات رفاهی قابل توجهی را ارائه می دهد که از جمله شاخص ترین آن ها می توان به سانروف، کولر برقی، کروز کنترل، صفحه نمایش 7 اینچی لمسی به همراه دوربین دنده عقب، سیستم رانندگی ECO، ESP و جلوگیری از عقب رفتن خودرو در سربالایی، سیستم ضد لغزش، روکش چرمی برای صندلی ها و فرمان و مواردی از این دست اشاره کرد.

کابین چری آریزو 5 با کیفیت تر از بسیاری خودروهای دیگر به نظر می رسد و حتی توان رقابت با خودروهای گران قیمت تر از خود را هم دارد. هرچند استفاده از پلاستیک در کابین فراگیر است اما در مدل فول صندلی های چرمی و طراحی ظاهری چشم نواز از بسیاری رقبا پیشی می گیرد.

در آخر گارانتی 5 ساله یا 150 هزار کیلومتری می تواند دلگرمی باشد برای اکثر خریدارانی که تا چندی پیش ناچار به انتخاب خودروهای دست دوم یا نمونه های تولید داخل با کیفیت ضعیف بودند، این خریداران حالا می توانند آریزو 5 را به عنوان یک خودروی جدید و صفر کیلومتر با گارانتی و خدمات پس از فروش مناسب انتخاب کنند


قیمت چری آریزو 5



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها