کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بلیت قطار پرند - تهران 46 درصد گران شد


کد خبر : ۲۵۱۷یکشنبه، ۲۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۷:۰۸۲۴۷۹ بازدید

قیمت بلیت قطار پرند-تهران از دیروز حدود 46 درصد گران شد، موضوعی که ر‌اه‌آهن جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان حاکمیت مسبب آنرا مالکان معرفی کرد.

 از روز گذشته قیمت بلیت قطار ساعت 5 و 20 دقیقه صبح پرند-تهران با رشد 40 درصدی از 300 تومان به 500 تومان افزایش یافت. همچنین بلیت ساعت 6 و 20 دقیقه همین مسیر با رشد 46 درصدی از 800 تومان به 1500 تومان افزایش یافت.

بلیت قطار پرند-تهران در حالی گران شده که هیچ‌گونه اطلاع‌رسانی در این رابطه انجام نشده، مسئله‌ای که اعتراض مردم را به‌دنبال داشته است.

خبرنگار تسنیم برای کسب اطلاع در خصوص دلایل افزایش قیمت بلیت این مسیر ریلی با شرکت ریلی رجاء تماس گرفت که روابط عمومی این شرکت حمل‌ونقلی با  اظهار بی‌اطلاعی هرگونه افزایش قیمت بلیت قطار را متوجه راه آهن جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان حاکمیت دانست و گفت: رجاء نمی‌تواند قیمت بلیت قطار را افزایش دهد.

این در حالی است که روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران نیز در این زمینه اظهار بی‌اطلاعی کرد.

سکری در پاسخ به این پرسش که مالکان بدون مجوز راه‌آهن نمی‌توانند قیمت بلیت قطار را افزایش دهندو بحث حاکمیتی است، اظهار کرد: مالکان هر کاری دلشان بخواهد انجام می‌دهند.

 شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی مدت‌هاست به دلیل آنچه زیانده بودن اعلام می‌شود درخواست‌های متعددی را از راه‌آهن برای افزایش قیمت بلیت قطار داشته‌اند، درخواست‌هایی که مدیران سابق و کنونی راه‌آهن تنها به یکی از آنها جواب مثبت دادند. حال جای تعجب دارد که قیمت بلیت قطار یکی از مسیرهای حومه‌ای راه‌آهن بدون اطلاع شرکت حمل‌ونقل ریلی افزایش یافته است. اقدامی که راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران نیز به‌عنوان حاکمیت از آن اطلاعی ندارد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها