کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

فروش استثنایی DS5 در ایران آغاز شد + جزئیات


کد خبر : ۲۵۱۰۴یکشنبه، ۲۰ تیر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۱:۴۳۱۱۸۲ بازدید

آرین موتور تابان نماینده رسمی DS Automobiles فرانسه، همزمان با عید سعید فطر اقدام به عرضه خودرو با کیفیت DS5 با شرایط ...

آرین موتور تابان نماینده رسمی DS Automobiles فرانسه، همزمان با عید سعید فطر اقدام به عرضه خودرو با کیفیت DS5 با شرایط ویژه کرده است.

فروش استثنایی DS5 در ایران آغاز شد

خودرو DS5 که تاکنون با استقبال خوبی هم از سوی علاقه مندان این برند پرمیوم اروپایی مواجه شده است با قیمت 207 میلیون تومان عرضه می شود.

در خرید اقساطی، مشتریان می توانند از وام 96 میلیون تومانی در دوره 12 ماهه بدون سود استفاده کنند که دوره بازپرداخت وام تا 24 ماه نیز با سود 18 درصدی نیز برای رفاه مشتریان از سوی شرکت در نظر گرفته شده است.

همچنین در خرید نقدی، تخفیف بسیار ویژه ای برای مشتریان در نظر گرفته شده است.

این خودروی زیبای فرانسوی در کنار کیفیت مثال زدنی، دارای لیست کاملی از آپشن ها از قبیل هشدار دهنده نقاط کور، ترمز دستی برقی، مه شکن جلو با قابلیت چرخش اتوماتیک، سنسور پارک جلو و عقب، دوربین عقب، ترم چرم، گرمکن صندلی، سقف پانوراما، 6 ایربگ، Keyless entry، دکمه استارت و ... بوده و توانسته است در بازارهای جهانی جایگاه ویژه ای را کسب کند تا جاییکه در حال حاضر این برند همرده با برندهایی از قبیل Audi، Mercedes Benz و BMW در نظر گرفته می شود.

فروش استثنایی DS5 در ایران



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها