کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

رکورد فوق‌العاده بنز در فروش


کد خبر : ۲۵۰۷۴یکشنبه، ۲۰ تیر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۹:۰۶۲۸۶۶ بازدید

برای اولین بار در تاریخ 90 ساله‌ی کمپانی، مرسدس بنز بیش از 1 میلیون دستگاه خودرو را در نیمه‌ی اول سال تحویل مشتریان ...
رکورد فوق‌العاده بنز در فروشرکورد فوق‌العاده بنز در فروش

پدال- برای اولین بار در تاریخ 90 ساله‌ی کمپانی، مرسدس بنز بیش از 1 میلیون دستگاه خودرو را در نیمه‌ی اول سال تحویل مشتریان داده است.

از ماه ژانویه تا ژوئن این کمپانی عظیم آلمانی 1,006,619 دستگاه خودرو را به مشتریان خود در سرتاسر جهان تحویل داده که نسبت به مدت مشابه سال 2015 افزایش 12.1 درصدی را نشان می‌دهد.

این آمار همچنین به مرسدس کمک می‌کنند تا چهلمین ماه موفقیت‌آمیز خود را پس از فروش 188,444 دستگاهی ماه پیش پشت سر بگذارد. فروش ماه ژوئن بنز نسبت به مدت مشابه سال قبل 11.1 درصد بهبود داشته است.

بازار اروپا بزرگ‌ترین بازار بنز بوده و در این مدت این خودروساز فروش 444,581 دستگاهی در این قاره داشته است. دومین بازار نیز بازار آسیا و اقیانوسیه با فروش 346220 دستگاهی بوده است. چین با فروش 219,999 دستگاهی بخش اعظمی از این فروش را تشکیل داده و نسبت به بازه‌ی زمانی ژانویه تا ژوئن 2015 شاهد رشد چشمگیر 33.1 درصدی بنز هستیم.

در خبرهایی که هیچ‌کسی را شگفت زده نکرده، شاسی بلندهای مرسدس بنز با فروش 339,541 دستگاهی بسیار محبوب بوده‌اند. دسته‌ی بعدی محبوب‌ترین‌های بنز خودروهای جمع‌وجور کلاس A و B ،CLA ،CLA شوتینگ بریک و GLA بوده‌اند که فروش 319,626 دستگاهی داشته‌اند. C کلاس نیز فروش 200 هزار دستگاهی داشته اما جزئیات فروش سایر مدل‌ها منتشر نشده است.


gy9fe4xp9hmi0rhs3vbi.jpg

عضو هیئت مدیره‌ی دیلملر که مسئول بازاریابی و فروش مرسدس بنز است این‌گونه گفته است:

ما فروش 1 میلیون دستگاهی را در نیمه‌ی اول سال پشت سر گذاشته و بهترین نیمه‌ی سال تاریخ کمپانی را به دست آورده‌ایم. یک‌سوم همه‌ی خودروهای فروخته شده‌ی بنز در کلاس شاسی بلندها بوده‌اند. این مورد نشان می‌دهد شاسی بلندهای تازه شده‌ی ما با استقبال بسیار خوبی از سوی مصرف‌کنندگان مواجه شده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها