کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

حقوق بنده 7 میلیون تومان است و نیمی از آن را پس می‌دهم


کد خبر : ۲۴۹۳۹دوشنبه، ۱۴ تیر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۹:۴۷۵۷۷۴ بازدید

محمدباقر قالیباف با اعتراض نسبت به اینکه برخی از سایت‌ها حقوق وی را 14 میلیون تومان اعلام کرده‌اند، گفت ماهانه تنها 7 میلیون حقوق می‌گیرد و ...

محمدباقر قالیباف با اعتراض نسبت به اینکه برخی از سایت‌ها حقوق وی را 14 میلیون تومان اعلام کرده‌اند، گفت ماهانه تنها 7 میلیون حقوق می‌گیرد و نیمی از حقوقش را پس می‌دهد و همسرش نیز «صلواتی» کار می‌کند.

بعد از آنکه برخی رسانه‌ها دیروز حقوق ماهانه محمدباقر قالبیاف را 14 میلیون اعلام کردند، امروز وی به این رقم واکنش نشان داد و در مراسم تودیع و معارفه چهار تن از معاونان خود اعلام کرد که مجبور شده در مورد حقوقش صحبت کند. 

نکات جالبی که محمدباقر قالیباف در مورد دریافتی خود، معاونان و همسرش گفته را در جدول زیر می‌خوانید.
 

گزیده سخنان شهردار تهران در مورد فیش حقوقی‌اش

دریافتی من از شهرداری تهران به‌عنوان محمدباقر قالیباف 7 میلیون و 500 هزار تومان است؛ اما برخی سایت‌ها گفته‌اند دریافتی من 14 میلیون تومان است. فیش حقوقی من موجود است و می‌توانم رونوشت آن را به همه بدهم.

نمی‌دانم برچه اساس برخی گفته‌اند حقوق شهردار یک درصد از کل بودجه شهرداری است، من حتی نصف حقوق خود را برمی‌گردانم.

زمانی که پسرم ازدواج کرد و هزینه‌ها بالا رفت من حتی حق اضافه کار نیز نمی‌گرفتم.

مشاور شهردار 8 میلیون حقوق می‌گیرد اما 10 سال است که همسر من که به عنوان مشاور شهردار فعالیت می‌کند، حتی یک ریال حقوق نگرفته و باید بگویم همسرم صلواتی خدمت کرده است.

سازمان فرهنگی و هنری به‌صورت هیات امنایی اداره می‌شود و من به‌عنوان شهردار عضو این هیات امنا هستم و در سال‌های قبل پیشنهاد شد که به دلیل جنس ماموریت‌ها یک زن در هیات امنای این سازمان فعالیت کند و خانم‌ها خزعلی و نوبخت که همسرم را از دانشگاه الزهرا (س) می‌شناختند، همسرم را پیشنهاد دادند.

همه اعضای سازمان فرهنگی و هنری حق جلسه می‌گیرند، اما همسرم پولی در این خصوص دریافت نکرده است.

من مجبور شدم در مورد حقوقم صحبت کنم چراکه واقعیت حقوقی من چیز دیگری است و من نه حق مسکن دریافت کرده و نه در خانه سازمانی زندگی کرده‌ام.

15 سال است در شرکت ایران ایر پرواز می‌کنم و ساعات پروازی من مشخص است؛ اما هیچ‌وقت در وقت اداری پرواز نکرده‌ام و پروازهایم یا در تعطیلات رسمی و یا در ساعت 17 است و باید بگویم که 25 روز است که پروازی نداشتم چراکه فرصت پرواز ندارم.

من طی 15 سال اخیر حتی یک ریال نیز از ایران ایر حقوق نگرفته‌ام، حتی حق بیمه را در پروازها که چیزی حدود 300 هزار تومان است، از جیبم پرداخت می‌کنم.

معاونان شهرداری بیش از 12 میلیون تومان حقوق نمی‌گیرند. ما پرداخت‌های چند ده میلیونی نداریم و حتی پاداش چندصد میلیونی نداریم و اگر کسی این موضوع را در شهرداری دیده باشد، حتما تخلف صورت گرفته است.

هنگامی که ما فیش‌های حقوقی را برای سازمان بازرسی فرستادیم باورشان نمی شد که این اعداد حقوق ما باشد.

پورزرندی نماینده حقوقی شهرداری در بانک شهر بود و براساس مصوبات بانک مرکزی سود پایان سال را به مبلغ 300 میلیون تومان برای آنها واریز کرد. من به او گفتم سه میلیون تومان را به عنوان پاداش بردارد و مابقی را به حساب ماده 17 واریز کند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها