کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

معاونان شهردار تهران تغییر کردند


کد خبر : ۲۴۹۲۸دوشنبه، ۱۴ تیر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹:۳۹۵۶۹ بازدید

عضوشورای شهر تهران با اعلام تغییر معاونان شهردار تهران گفت:‌ نمی‌دانم قالیباف چه توجیهی برای این اقدام دارد، اما وی هراز گاهی ...

عضوشورای شهر تهران با اعلام تغییر معاونان شهردار تهران گفت:‌ نمی‌دانم قالیباف چه توجیهی برای این اقدام دارد، اما وی هراز گاهی شهرداران مناطق یا مدیران سازمان‌ها یا معاونان شهردار را تغییر می‌دهد.

محمد حقانی در گفت‌وگو باخبرنگار ایلنا در این باره گفت: سرانجام پس از یک دهه هاشمی تشکری از حوزه معاونت حمل و نقل ترافیک برکنار و مازیار حسینی جایگزین وی شد.

حقانی با بیان اینکه مجتبی عبداللهی نیز به عنوان معاونت فرهنگی و اجتماعی انتخاب شد، اظهار کرد: یزدانی شهردار منطقه یک نیز به عنوان معاون خدمات شهری و محیط زیست جایگزین عبداللهی شد. که این انتخاب نیز انتخابی شایسته بوده و شاید ایشان بتوانند سامانی به حوزه خدمات شهری بدهند.

رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر افزود: همچنین سلیمانی شهردار منطقه 3 جایگزین یزدانی شده و از این پس شهرداری منطقه یک را اداره خواهد کرد و به جای وی احتمالاً حیدریان مدیرکل املاک و مستغلات شهرداری تهران به منطقه 3 خواهد رفت.

وی خاطرنشان کرد: هاشمی تشکری نیز از حوزه حمل و نقل و ترافیک به عنوان معاونت منابع انسانی انتخاب شده است و حجت الاسلام امرودی؛ معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران نیز برای بار دوم بازنشسته شد. پشمچی‌زاده نیز همچنان به عنوان معاونت شهرسازی شهرداری تهران به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

حقانی با بیان اینکه به نظر می‌رسد در این انتخاب‌ها به تخصص‌گرایی و سوابق اجرایی افراد توجه شده است، اظهار کرد: امیدوارم این موضوع باعث ساماندهی اوضاع شهر و به خصوص مسائل زیست‌محیطی تهران شود.

این عضو شورای شهر با بیان اینکه این اقدامات ناگهانی نبوده است و شهردار تهران هرچند وقت یک بار چنین جابجایی‌هایی را انجام می‌دهد، تصریح کرد: نمی‌دانم قالیباف چه توجیهی برای این اقدام دارد، اما وی هراز گاهی شهرداران مناطق یا مدیران سازمان‌ها یا معاونان شهردار را تغییر می‌دهد.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها