کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

نسل جدید فروشگاه‌های اینترنتی، جایگزینِ مدرنِ مراکز خرید


کد خبر : ۲۴۹۰۰یکشنبه، ۱۳ تیر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۴:۳۹۶۹۶ بازدید

در این دوره زمانه که دسترسی اکثر افراد جامعه به اینترنت کاری آسان و معمول شده، تجربه خرید‌ اینترنتی به سرعت در میان مردم جامعه رو به افزایش است. حالا دیگر از هر شخصی، به خصوص نسل جوان ...

در این دوره زمانه که دسترسی اکثر افراد جامعه به اینترنت کاری آسان و معمول شده، تجربه خرید‌ اینترنتی به سرعت در میان مردم جامعه رو به افزایش است. حالا دیگر از هر شخصی، به خصوص نسل جوان و تحصیل کرده، سوال کنید، حداقل یک بار تجربه خرید اینترنتی داشته‌است. از خرید آنلاین بلیت سینما و کنسرت گرفته، تا شارژ سیم‌کارت اعتباری، یا رزرو رستوران. نسل‌های قدیمی فروشگاه‌های اینترنتی و سایت‌های تخفیف گروهی معتبر به عنوان پیشگامان این تجارت، به اعتبار «نماد اعتماد الکترونیکی»، در دهه قبل وارد این عرصه شدند، روز به روز اعتماد مردم را بیشتر به خود جلب کردند و مرزهای تجارت الکترونیک را گسترش دادند. حالا دیگر نوبت به نسل‌های جدید فروشگا‌ه‌های اینترنتی رسیده‌است.

فروشگاه مدیسه


فروشگاه اینترنتی مدیسه یکی از حرفه‌ای‌ترین برند‌های نسل‌ جدید در عرصه‌ی فروشگاه‌های آنلاین است. کیفیت خدمات و کالاها، تنوع بیش از انتظار در عرضه انواع مدل‌ها، جمع‌آوری بزرگ‌ترین مجموعه از برندهای معتبر سراسر جهان، حالا مدیسه را به عنوان بزرگترین فروشگاه آنلاین پوشاک در این بازار معرفی کرده‌است. وجه تمایز مدیسه شاید کیفیت ارائه خدماتش باشد. فرآیند بازدید کردن از کالاها در وب‌سایت، جست‌و‌جو کردن، خرید کردن و تحویل کالا از مدیسه، حس خوشایند خرید از یک مرکز خرید بزرگ، شیک و مدرن را به شما القا خواهد‌کرد. مدیسه با تنوع کالایی زیادی که دارد سعی دارد نیازهای شما را در هر زمینه‌ای که باشد و با هر سن و سال و هر سلیقه‌ای، مرتفع سازد. از انواع لباس زنانه،  لباس مردانه و بچه‌گانه‌ گرفته تا سیسمونی نوزاد و لوازم منزل و حتی خوراکی‌های خوشمزه!

فروشگاه آنلاین مدیسه در زمینه پوشاک و فشن توانسته بهترین برندهای دنیا مانند زاراZAra ، برشکا Bershka، آدیداس Adidas، نایک Nike، گپ Gap، منگو Mango و ... را در یک جا جمع‌آوری‌کند. مدیسه، بهترین‌های این برندها را با بهترین کیفیت‌ها گل‌چین کرده و سعی کرده‌است که بهترین اطلاعات را با بالاترین دقت و وسواس در اختیار بازدیدکنندگانی که قصد خرید اینترنتی لباس دارند، قرار دهد تا مشتریان بتوانند با خیالی راحت از خریدشان لذت ببرند. یکی از مهم‌ترین اتفاقاتی که به راحتی در بازار فیزیکی پوشاک پیدا نخواهد شد، تخفیف‌ عمده روی قیمت‌ کالاهاست. تمام سعی مدیسه بر این است تا با کاهش دادن هزینه و ارتباط داشتن با صاحبان برندهای حرفه‌ای، کالایی با کیفیت و قیمت مناسب به مشتریان خودش ارائه دهد.

بزرگترین فروشگاه آنلاین پوشاک

با وجود فروشگاه‌‌های اینترنتی، همچون مدیسه، شما دیگر لازم نیست اوقات زیادی را برای خرید لباس و لوازم خود هدر دهید، در ترافیک سنگین شهر معطل شوید و یا بار سنگینِ حمل سبد چرخ‌دار کالایتان را تحمل کنید و زحمت حمل و نقلش را تا خانه بکشید. می‌توانید با صرف کمترین زمان در کنج راحت خانه یا محل کار‌تان، با خیال آسوده، سفارش آنلاین خود را ثبت کنید و حتی بدون پایین آمدن از یک پله، کالا را درِ خانه‌تان تحویل بگیرید و اگر ضعف و نقصی داشت یا دوستش نداشتید، بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای آن را عودت دهید.

در فروشگاه مدیسه هر روز اتفاقات زیادی در حال رخ‌دادن است. می‌توانید با عضویت در خبرنامه و عضو شدن در کانال تلگرام مدیسه از حراج‌های مناسبتی سایت، اعم از تخفیف پوشاک، لوازم منزل و دکوراسیون، چای، شکلات و قهوه، در ایام مختلف باخبر شوید.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها