کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

هواوی Honor V8 Max با صفحه‌ نمایش غول‌آسا


کد خبر : ۲۴۸۹۳یکشنبه، ۱۳ تیر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶:۰۱۴۰۸۱ بازدید

باخبر شدیم رگولاتور چینی TENAA گوشی جدیدی از هواوی را تایید کرده است، این گوشی که احتمالا honor V8 Max است و از قرار معلوم ...

باخبر شدیم رگولاتور چینی TENAA گوشی جدیدی از هواوی را تایید کرده است، این گوشی که احتمالا honor V8 Max است و از قرار معلوم صفحه‌نمایشی بزرگ و 6.6 اینچی دارد.

به گزارش ایران‌جیب به نقل از فارنت، بر اساس اطلاعاتی که در حین تایید این گوشی به بیرون درز پیدا کرده است با گوشی غول‌پیکری طرف هستیم که صفحه‌نمایشی ۶.۶ اینچی دارد و انتظار می‌رود این صفحه‌نمایش بزرگ از رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل بهره بگیرد. چیپست Kirin 950 که ساخت دست هواوی است در این محصول حضور خواهد داشت. این چپیست از هشت هسته که در فرکانس ۲.۳ گیگاهرتز کار می‌کنند بهره می‌برد و به پردازنده گرافیکی Mali-T880 مجهز است. مقدار سه گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی سایر مشخصات اصلی این گوشی هوشمند بزرگ هواوی را تشکیل می‌دهد. لازم به ذکر است که انتظار می‌رود حافظه داخلی honor V8 Max تا میزان ۱۲۸ گیگابایت از طریق کارت حافظه قابل ارتقا باشد.
 

هواوی Honor V8 Max

به لحاظ دوربین نیز، هواوی یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در قسمت پشت honor V8 Max تعبیه کرده است و دوربین ۸ مگاپیکسلی وظیفه عکس‌های سلفی این گوشی هوشمند جدید هواوی را بر عهده دارد. امکان استفاده از دو سیم کارت و شبکه مخابراتی VoLTE به همراه باتری ۴۴۰۰ میلی‌آمپری سایر مشخصات اصلی honor V8 Max را تشکیل خواهد داد. آداپتور 9V/2A در جعبه این گوشی حضور دارد و این امر به این معناست که ویژگی شارژ سریع نیز در honor V8 Max به چشم خواهد خورد. این روزها بیشتر گوشی‌های هوشمند تراز اول به سنسور تشخیص اسکن اثر انگشت مجهز هستند و انتظار می‌رود که honor V8 Max نیز از این فناوری برای تشخیص هویت کاربر استفاده کند. این گوشی در دو رنگ طلایی و نقره‌ای با اندروید نسخه ۶.۰ و رابط کاربری EMIU 4.1 روانه بازار خواهد شد.
 

هواوی Honor V8 Max

به لحاظ ابعاد هم با گوشی نسبتا باریکی طرف خواهیم بود که ۷.۱۸ میلی‌متر ضخامت دارد؛ اما به لحاظ وزن همان‌گونه که انتظار می‌رود honor V8 Max گوشی سنگینی است و ۲۱۹ گرم وزن دارد. قرار است هواوی در تاریخ ۲۱ تیر ماه مراسمی را برگزار کند و انتظار داریم honor V8 Max نیز در این مراسم رونمایی شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها