کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

فرصت امروز / بزرگ‌‌ترین مرکز خرید کرج


کد خبر : ۲۴۷۴۶چهارشنبه، ۹ تیر ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۲:۱۳۱۸۲۰ بازدید

مرکز خرید البرز بل‌سنتر در یکی از مناطق اصلی کلانشهر کرج واقع شده و یک مجتمع نوساز و تازه‌کار به حساب می‌آید. این مجتمع تجاری تنها پنج ...

مرکز خرید البرز بل‌سنتر در یکی از مناطق اصلی کلانشهر کرج واقع شده و یک مجتمع نوساز و تازه‌کار به حساب می‌آید. این مجتمع تجاری تنها پنج ماه از عمرش می‌گذرد ولی نسبت به دیگر مراکز خرید در کرج و استان البرز بزرگ‌تر، شیک‌تر و مدرن‌تر است.

نورپردازی زیبا، معماری چشم‌نواز، امکانات رفاهی و فروشگاهی عالی و تجهیزات مدرن به‌کار رفته، از مهم‌ترین ویژگی‌های این بازار تازه تأسیس است. این مرکز در دل یکی از شلوغ‌ترین و مهم‌ترین مناطق شهر کرج واقع شده و روزانه عده کثیری از شهروندان کرجی و نواحی اطراف استان البرز برای خرید، تفریح و پاساژگردی به اینجا مراجعه می‌کنند. حضور همیشگی مردم همراه با رضایت فروشندگان و تیم مدیریت باعث شده تا مراجعه‌کنندگان حضور پررنگی در عرصه تجارت لوکس و منطقه‌ای داشته باشند.


مرکز خرید البرز بل‌سنتر

آقای ایوب دانشور، مدیر این مرکز تجاری است که مسئولیت اداره آن را به عهده دارد. وی درباره این مجتمع می‌گوید: با اینکه مدت کوتاهی از افتتاح این مرکز می‌گذرد و برخی از واحدهای فروشگاهی آن هنوز خالی است، استقبال خوبی از این مجموعه شده و روزهای شلوغی را پشت‌سر می‌گذاریم.

طبق برآوردهایی که انجام داده‌ایم روزانه به‌طور متوسط بین 3 تا 3هزار و 500 نفر از این مرکز بازدید می‌کنند که این رقم در آخرهفته‌ها و ایام تعطیل به 8هزار نفر هم می‌رسد. بیشتر مردم برای تفریح و خرید به این مجموعه مراجعه می‌کنند و با توجه به بازخورد‌هایی که از آنان گرفته‌ایم از این مرکز رضایت داشته‌اند.

بل سنتر از همه مجموعه‌های تجاری کرج بزرگ‌تر است و با وسعت زیادی که دارد امکانات زیادی را برای رفاه مردم گرد آورده است. برخی مراجعان هر روزه این مکان تجاری، کارکنان اداری، خدماتی و نظارتی هستند که در بخش اداری اینجا دفتر دارند.

به علاوه آن تمامی شهروندان کرجی و البته حومه‌نشینان کرج و ساکنان دیگر شهرهای استان البرز هم از امکانات این مجتمع بسیار بزرگ و بی‌نظیر بهره خواهند برد، چراکه دسترسی به موقعیت ممتاز آن در شاهراه اصلی، از هر سمت به راحتی میسر است. جالب اینجاست که این مرکز خرید از تهران هم مشتری دارد و چون در مسیر بزرگراهی غرب به شرق اتوبان تهران – کرج قرار گرفته، تهرانی‌ها و مسافرانی که قصد عزیمت به شمال کشور را دارند، می‌آیند و خرید می‌کنند.

 
قیمت‌ها و مغازه‌ها

مرکز خرید بل سنتر 220 واحد تجاری دارد و 56 واحد اداری. مساحت کل زمین این مجموعه 18 هزار مترمربع است. یکی از حسن‌های این مرکز خرید تعدد و تکثر متراژ مغازه‌هاست و نسبت به سایر مراکز دیگر مغازه‌های بزرگی دارد. قیمت مغازه‌ها کمی بالاست ولی تقریباً نصف قیمت تهران تمام می‌شود. کوچک‌ترین مغازه‌ها 30 متر و بزرگ‌ترین آن 1350متر وسعت دارد.

برخی از این واحدها تملکی واگذار شده و بعضی دیگر در مالکیت مجتمع است. قیمت فروش واحدها از متری 20 میلیون تومان تا 70 میلیون تومان در هر مترمربع متغیر است. نرخ اجاره‌بها هم 140هزار تومان تا 220 هزار تومان برای هر مترمربع منظور می‌شود. قیمت واحدهای بل سنتر با توجه به شرایط جا و دید مناسب و متراژ تعیین می‌شود. به‌ظاهر رهن خیلی طرفدار ندارد و بنا به کرایه دادن و اجاره گرفتن است.


اندرون مجتمع

مجتمع تجاری تندیس چهار طبقه تجاری و سه طبقه اداری دارد. ضمن اینکه در کنار مرکز یک پارکینگ طبقاتی هم فعال است که آن هم سه طبقه است و برای 1200 دستگاه خودرو گنجایش دارد. این مرکز در تمام طول سال به غیر‌از ‌بعضی تعطیلات و روزهای خاص یکسره باز و مشغول خدمات‌رسانی به شهروندان استان البرز و مسافران عبوری است. البته این مجموعه غیر ‌اهالی کرج‌نشین نیز مشتری دارد. روزانه عده زیادی از اطراف تهران و شهرهای دور و نزدیک به این مرکز خرید مراجعه می‌کنند.

دانشور مدیر مجموعه می‌گوید: انواع پوشاک مردانه و زنانه، عطر و ادکلن، لوازم لوکس و ساعت‌های شیک و مد روز در این مجموعه عرضه می‌شوند. البته همه چیز داریم و جنس‌مان جور است. پوشاک، ساعت، عینک، طلا و جواهر، بدلیجات، لوازم و وسایل آرایشی بهداشتی از جمله اقلامی هستند که در این مرکز به فروش می‌رسند. می‌شود گفت مرکز خرید بل سنتر نوعی مرکزی برای برندفروشی و تجمع مارک‌های معتبر است.


برندها و مارک‌ها

مجتمع تجاری بل سنتر به فروشگاه‌های متعددی اختصاص دارد که همه چیز برای فروش دارند. برندهای مختلف پوشاک، ساعت، زیورآلات، عطر و ادکلن از اجناس غالب این بازار است. مارک‌های موجود تقریباً همگی خارجی و عمدتا ایتالیایی، فرانسوی، آلمانی و ترکیه‌ای هستند.

السانا، تی‌سی‌ام، بوکارت، مدا، لوین، دیوید جونز، ندروانا، ال‌سی، آرتی‌سی، فلورمار، زارا، اچ‌اند‌ام، منگو، چیپو و ایکیا از معروف‌ترین برند‌های خارجی هستند. برندهای معتبر داخلی هم در این مرکز خرید پابه‌پای همقطارهای اروپایی فعال هستند.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها