کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

شاخص بورس تهران 71 واحد رشد کرد


کد خبر : ۲۴۶۶۲یکشنبه، ۶ تیر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷:۰۶۶۹۸ بازدید

شاخص بورس اوراق بهادار تهران امروز برای چهارمین روز پیاپی با احتیاط رشد کرد و توانست کانال 73 هزار و 700 واحدی را هم پشت ...
شاخص بورس تهران 71 واحد رشد کردشاخص بورس تهران 71 واحد رشد کرد

شاخص بورس اوراق بهادار تهران امروز برای چهارمین روز پیاپی با احتیاط رشد کرد و توانست کانال 73 هزار و 700 واحدی را هم پشت سر بگذارد.

شاخص بورس اوراق بهادار تهران امروز – یکشنیه – از ابتدای شروع معاملات با رشد مواجه شد و تا رقم 73 هزار و 728 واحد بالا رفت و در ادامه با فرود و فراز هایی مواجه شد تا در نهایت در تراز 73 هزار و 743  واحدی متوقف شد.

شاخص کل نسبت به روز گذشته 71 واحد افزایش پیدا کرد.همچنین شاخص هم وزن نیز با 47 واحد افزایش  رقم 13 هزار و 635 واحدی را تجربه کرد.

نماد شرکت های بانک ملت، صنایع ملی مس ایران و فولاد خوزستان امروز سعی کردند شاخص کل را پایین بکشند اما در مقابل گروه پتروشیمی ایرانیان، سایپا و ایران خودرو بیشترین تاثیر مثبت را روی دماسنج بازار گذاشتند.

ارزش معاملات امروز به به 218 میلیارد و 404 میلیون تومان بالغ شد که این رقم ناشی از دست به دست شدن 943 میلیون و 135 هزار سهم و اوراق مالی قابل معامله طی نزدیک به 45 هزار معامله بود.

این چهارمین روز پیاپی است که شاخص تالار شیشه ای بعد از افت های فزاینده روند صعودی به خود می گیرد. از عوامل رشد این روزهای نماگر بازار می توان به اثرات روای ناشی از کاهش سود سپرده های بانکی، قرارد داد هماپیمایی جمهوری اسلامی ایران با بویینگ و قرارداد ایران خودرو با پژو سیتروئن اشاره کرد.. البته این روزها با خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا معامله گران ایرانی نیز با احتیاط بیشتری به داد و ستد میپردازند به طوری که عده ای معتقد اند اگر چنین اتفاقی نیافتاده بود شاخص بورس در این روزها به رقم های بالاتری میرسید.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها