کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

400 ثروتمند جهان میلیاردها دلار از دست دادند


کد خبر : ۲۴۶۰۴شنبه، ۵ تیر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۳:۱۷۳۳۲۳ بازدید

جدایی بریتانیا از اتحادیه اروپا سبب شد تا 400 پول دار جهان 127 میلیارد دلار از دست بدهند.

400 نفر ثروتمند دنیا در روز جمعه به دلیل خارج شدن بریتانیا از اروپا و هیجانی که در بازار ایجاد شد، 127.4 میلیارد دلار از دست دادند.

به گزارش ایران جیب به نقل از خبرآنلاین، ثروتمندان حدود 3.2 درصد از ارزش خود را در بازار از دست دادند که ترکیب آن حدود 3.9 هزار میلیارد دلار می شود.

بیشترین افت را ثروتمند ترین فرد در اروپا، آمانیکو اورتگا تجربه کرد که حدود 6 میلیارد دلار از ثروتش را از دست داد. این درحالی است که 9 ثروتمند دیگر حدود یک میلیارد دلار کاهش داشتند. این 9 نفر شامل بیل گیتس و جف بزوس است.
 

wccliqxu0lyxwf52re2.png


در روز گذشته با رای مردم بریتانیا به برکسیت، قیمت نفت، طلا و بازار سهام تحت تاثیر قرار گرفت که کارشناسان بر این باورند که این هیجان بازار همچنان ادا مه خواهد داشت.

بازار ها در روز گذشته تحت تاثیر برکسیت قرار گرفتند. برهمین اساس، شاخص بورس بریتانیا پس از خروج انگلیس از اتحادیه اروپا، به پایین ترین سطح خود از سال ۲۰۰۸ رسید. 

بازار سهام توکیو نیز به عنوان نخستین بازار سهامی که در 24 ژوئن روز کاری خود را آغاز کرده،در  واکنش به نتیجه همه پرسی انگلیس نزدیک به 8 درصد افت ارزش سهام داشت. ارزش پوند انگلیس با کاهش بی سابقه به کمترین میزان از سال 1985 تاکنون رسید.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها