کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

گرانترین خودرو حال حاضر کشور کدام است ؟


کد خبر : ۲۴۵۷چهارشنبه، ۲۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۱:۵۱۱۹۵۴۹ بازدید

بالاخره پس از کش و قوس های فراوان , چند ماه پیش گل سرسبد محصولات مرسدس یعنی نسل جدید S کلاس وارد کشورمان شد .
گرانترین خودرو حال حاضر کشور کدام است ؟گرانترین خودرو حال حاضر کشور کدام است ؟

S کلاس که به عنوان یکی از قدیمی ترین و تاثیرگذارترین محصولات مرسدس همواره نقش مهمی ایفا کرده این بار هم دستخوش تغییراتی جدی شد تا با کد W212 برای رقابت با رقبای آلمانی، انگلیسی و ژاپنی اش آماده باشد.تناسبات طراحی آلمانی تر از هر زمان دیگری است. نسبت اوورهنگ جلو به عقب به کمترین میزان خود رسیده و از آن جا که گونه کشیده (Long) نیز همزمان با گونه کوتاه معرفی شده تناسبات بدنه هم حالت های متفاوت تری پیدا کرده است. طول 511 سانتی متری در حالت کوتاه (که البته چندان هم کوتاه نیست!) و 524 سانتی متری در حالت کشیده؛ فضای کاملا جاداری را در داخل به وجود آورده است.استفاده از چراغ های LED در نمای جلو و عقب، در کنار عضلات برجسته و خطوط تند و سه بعدی، همگی سعی دارند تا چهره ای متفاوت و گرافیکی جدید به S ببخشند با این که نتیجه کار از دیدگاه بسیاری آن چیزی که بتواند یک هویت قوی و در عین حال عامه پسند را ارائه کند از آب در نیامده است. 

در کابین استفاده از قطعات چوبی و چرمی باکیفیت در کنار ترکیب رنگ هوشمندانه آن ها و همین طور وجود عناصری مانند دریچه های کولر دایره ای شکل اما با ابعادی کوچک؛ همه منجر به خلق فضایی شده اند که بیشتر خودروهای کلاسیک دهه 70 انگلیسی را به ذهن متبادر می کند. مانیتور 12.3 اینچی که برای موارد سرگرمی و همین طور سامانه ناوبری مورد استفاده قرار می گیرد در کنار سیستم صوتی باکیفیت همراه با 10 بلندگو بخشی از تجهیزات رفاهی هستند که سعی در ایجاد بهترین شرایط برای سرنشینان را دارند.یک پکیج تنظیم کننده تهویه داخل کابین در کنار گرم کن فرمان، جاآرنجی ها و صندلی ها وظیفه کنترل هوا و دمای داخل کابین را بر عهده دارند؛ ضمن این که صندلی های عقب نیز به صورت جداگانه قابلیت تنظیم گرما و سرمای خود و همین طور حالت های ماساژ دهنده را دارا هستند. از دیگر تجهیرات ایمنی و رفاهی S می توان به: نگهدارنده فنجان ها با گرم کن، سیستم تشخیص ناهمواری های جاده و انتقال آن ها به سیستم تعلیق، DISTRONIC PLUS، سیستم کمکی ترمز، تعلیق ایرماتیک، تشخیص فعال نگهداری خودرو بین خطوط، توقف-حرکت خودکار، دید در شب، ATTENTION ASSIST و... اشاره کرد که ایمنی فعال S را به بالاترین حد ممکن می رسانند.

 S500 موجود در کشورمان با بهره گیری از یک نیروگاه هشت سیلندر 4.7 لیتری توانایی تولید 455 اسب بخار قدرت و 700 نیوتون متر گشتاور را داراست و این کشتی غول پیکر را ظرف تنها 4.8 ثانیه به تندی صد کیلومتر بر ساعت می رساند. در مجموع باید گفت S جدید بیش از آن که طرفدارانش را به خاطر زیبایی شوکه کند؛ با امکانات رفاهی، ایمنی و مشخصات فنی فوق العاده اش می تواند مشتریان را در طول سال های استفاده راضی نگه دارد؛ با این حال باید صبر کرد و دید که رقابت میان آن و رقبایش چگونه شکل خواهد گرفت.

لازم به ذکر است قیمت جهانی این خودرو هم اکنون 120 هزار دلار است که در کشور ما با قیمت 1.5 میلیارد تومان در مدل 5 نفره و 1.6 میلیارد در مدل 4 نفره بفروش میرسد . البته تعداد S500 های جدید در کشورمان شاید به تعداد انگشتان دو دست هم نرسد که با نادیده گرفته شدن فراری 8 میلیاردی در ایران این خودرو بدون شک گرانترین خودرو حال حاضر کشورمان در آذر ماه امسال می باشد.

 

 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها