کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

افزایش قیمت 3 محصول ایران خودرو منتفی شد


کد خبر : ۲۴۴۷۸سه شنبه، ۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۴:۴۴۶۷۶۶ بازدید

طبق گفته شرکت ایران خودرو قرار بر این بود که 3 محصول این شرکت از ابتدای تیرماه افزایش قیمت داشته باشند ولی این افزایش قیمت تا ...

طبق گفته شرکت ایران خودرو قرار بر این بود که 3 محصول این شرکت از ابتدای تیرماه افزایش قیمت داشته باشند ولی این افزایش قیمت تا اطلاع ثانوی منتفی شده است. ایران خودرو می گوید به درخواست مکرر نمایندگان و متقاضیان این بخشنامه لغو شده است.

طبق اعلام ایران خودرو به نمایندگی‌های فروش این شرکت، قرار بود قیمت سه محصول ایران خودرو از ابتدای تیرماه حدود 300 هزار تومان افزایش یابد، اما این شرکت در بخشنامه جدید به نمایندگی‌های فروش خود، افزایش قیمت ها را فعلاً منتفی اعلام کرده است.

در قیمت گذاری جدید محصولات ایران خودرو، قیمت سمند LX مالتی پلکس 30 میلیون و 500 هزار تومان، پژو 206 تیپ پنج معادل 37 میلیون و 100 هزار تومان و پژو 405 دوگانه سوز 30 میلیون و 800 هزار تومان تعیین شده بود.

قیمت قبلی سمند LX مالتی پلکس 30 میلیون و 283 هزار تومان، پژو 206 تیپ پنج 36 میلیون و 842 هزار تومان و پژو 405 دوگانه سوز 30 میلیون و 569 هزار تومان بود که البته این قیمت ها مشمول کارت طلایی رایگان و دستگاه رهیاب رایگان نیز می‌شود.
 

9g2bs1wy0o007ymvk4o1.jpg


قیمت محصولات ایران خودرو ابتدای امسال در پی افزایش نرخ بیمه شخص ثالث افزایش یافته و قرار بود باز هم از ابتدای تیرماه افزایش دوباره برای سه محصول این شرکت اعمال شود. تصمیم به افزایش قیمت سه محصول ایران خودرو در شرایطی اتخاذ شده بود که بازار خودرو با رکود روبرو است و خودروسازان برای فروش محصولاتشان به شرایط ویژه و قسطی فروشی روی آورده‌اند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها