کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ذائقه مردم به جنس ایرانی عادت ندارد


کد خبر : ۲۴۴۴۴سه شنبه، ۱ تیر ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۵:۳۱۱۰۵۲ بازدید

رییس اتاق تعاون ایران معتقد است برای آنکه تولید داخلی تقویت شود باید ذائقه مردم را به مصرف تولید داخلی عادت بدهیم.

رییس اتاق تعاون ایران معتقد است برای آنکه تولید داخلی تقویت شود باید ذائقه مردم را به مصرف تولید داخلی عادت بدهیم.

بهمن عبداللهی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به اینکه هدف سیاستهای اقتصاد مقاومتی، تقویت تولید داخلی است سیاست خود را در تعاونی‌های مصرف بر این پایه گذاشته‌ایم که حتی المقدور تولیدات داخلی را به مصرف و فروش بگذاریم.

وی گفت: با این کار هم ذائقه مردم به مصرف کالاهای داخلی عادت داده می‌شود و هم از تولید داخلی حمایت می‌شود و این سیاست محوری ما برای تعاونی‌های مصرف در سال جاری است.

رییس اتاق تعاون ایران اقتصاد مقاومتی را موجب تحکیم اقتصاد در برابر بحران‌های خارجی دانست و اعلام کرد که بخش تعاون می‌تواند در نهادینه کردن این سیاستها نقش مهمی ایفا کند.

وی اصلاح قوانین مورد نیاز برای تحقق اقتصاد مقاومتی از جمله قوانین بانکی و مالیاتی را ضروری دانست و گفت: مقررات زائد باید از پیش پای اقتصاد مردمی و غیر دولتی برداشته شود.

رییس اتاق تعاون ایران در ادامه بر ضرورت حمایت مالی از بخش تعاون تاکید و خاطرنشان کرد: امسال در راستای تحقق سیاستهای اصل ۴۴ درصددیم حوزه کار تعاون در بازار پولی و بانکی را توسعه بدهیم و یکی از راهها، توسعه تعاونی‌های اعتبار است.

وی افزود: اگر چه در چند سال اخیر مشکلات و محدودیت‌هایی برای تعاونی‌های اعتبار به وجود آمد ولی تلاش ما این است که آنها را گسترش بدهیم و معتقدیم که باید خودمان اقدام کنیم چون بخش تعاون به حمایتهای مالی نیاز دارد و بانکهای کشور هم این حمایت را ندارند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها