کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

احتمال عرضه اپل آیفون 7 با قابلیت نصب 2 سیم کارت


کد خبر : ۲۴۴۱۱دوشنبه، ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵:۰۶۲۹۱۰ بازدید

در ادامه گمانه‌زنی‌ها در مورد امکانات آیفون 7 برخی منابع می‌گویند احتمال دارد این گوشی هم با همان جکهای هدفون قدیمی ولی با قابلیت ...
احتمال عرضه اپل آیفون 7 با قابلیت نصب 2 سیم کارتاحتمال عرضه اپل آیفون 7 با قابلیت نصب 2 سیم کارت

در ادامه گمانه‌زنی‌ها در مورد امکانات آیفون 7 برخی منابع می‌گویند احتمال دارد این گوشی هم با همان جکهای هدفون قدیمی ولی با قابلیت نصب دو سیم کارت طراحی و عرضه شود.

پیش از این گفته می شد اپل قصد دارد از فناوری جدیدی برای گوش کردن به موسیقی در آیفون 7 استفاده کند که منجر به حذف هدفون از آن می شود و کاربران از بلوتوث یا فناوری جدیدتری برای دریافت صدا در گوشی بهره خواهند برد.

Rock Fix که یک فروشگاه تعمیر گوشی های هوشمند در گوانجوی چین است، به تازگی عکس هایی از بخش های مختلف آیفون 7 را منتشر کرده که در یکی از آنها اجزای مدل 4.7 اینچی این گوشی مشاهده می شود. در عکس های یاد شده جکهای هدفون به وضوح قابل مشاهده است.

بررسی همین عکس ها نشان می دهد آیفون 7 قابلیت نصب دو سیم کارت را دارا خواهد بود. اگر این خبر درست باشد اپل برای اولین بار چنین خدماتی را به کاربران خود ارائه داده است.

یکی دیگر از قابلیت های جذاب آیفون 7 بر مبنای این عکس ها بهره مندی از حافظه 256 گیگابایتی سن دیسک است. دوربین با لنز دوگانه و تغییر در طراحی آنتن هم از جمله تغییرات آیفون 7 محسوب خواهد شد. استفاده از لنز دوگانه برای تغییر فاصله کانونی عکس ها و محل فوکوس انها از جمله فناوری های نوظهور در گوشی های هوشمند است که Samsung، Oppo، Vivo  و Xiaomi هم قصد دارند در گوشی های جدید خود از آن بهره بگیرند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها