کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

هیجان منتظران برای آیفون 7


کد خبر : ۲۲۵۸۵جمعه، ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۱:۴۵۳۴۳۷ بازدید

یک پژوهش جدید از صاحبان گوشی‌های هوشمند نشان می‌دهد که مشتریان برای دیدن آیفون 7 که اپل در فروشگاه امسال ارائه ...

مشتریان از آمدن آیفون 7 بیشتر از آیفون 6 هیجان‌زده هستند.

به گزارش اپل‌اینسایدر، یک پژوهش جدید از صاحبان گوشی‌های هوشمند نشان می‌دهد که مشتریان برای دیدن آیفون 7 که اپل در فروشگاه امسال ارائه می‌دهد، مشاق‌تر از رونمایی آیفون 6 در سال گذشته هستند. شواهد یک نظرسنجی از 6336 کاربر گوشی‌ هوشمند در سراسر آمریکا، انگلستان، آلمان، چین و ژاپن حاکی از آن است که اگرچه هنوز هیچ چیز درباره آیفون 7 نام‌برده رسمی نشده است، درخواست و علاقه مشتریان بالاست.

استیون میلانویچ، تحلیل‌گر واحد تحقیقاتی USB بر اساس داده‌ها پیش‌بینی کرده است که رشد واحد آیفون در سال مالی 2017 اپل به پنج تا 10 درصد خواهد رسید.

او معتقد است بسیاری از کاربران که هنوز گوشی‌های خود را به یک صفحه بزرگتر ارتقا نداده‌اند، می‌توانند به خریدن آخرین محصول اپل که تازه طراحی شده اقدام کنند.

این نظرسنجی همچنین نشان داد که تقریبا نصف پاسخ‌دهندگان از خریدن آیفون جدید خودداری کرده‌اند تا زمانی که مدل جدید آن در دسترس قرار بگیرد. طبق برنامه‌ریزی‌های معمول اپل، انتظار می‌رود که آیفون 7 در ماه سپتامبر ارائه شود.

واقعیت این است که با وجود اینکه تقریبا هنوز هیچ چیز درباره این دستگاه اعلام نشده، علاقه کاربران به آیفون 7 بالاست و این به ایمان کاربران به اپل برای تولید محصولات مطلوب بر می‌گردد. اعتقاد بر این است که آیفون جدید طراحی کلاسیک جدیدی خواهد داشت که آن را ازا آیفون 6s متمایز خواهد کرد.

شایعه‌ها مبنی بر این است که دستگاه جدید ممکن است مجهز به شارژ بی‌سیم باشد و برای اینکه این گوشی هوشمند باریک‌تر از همیشه باشد، جک هدفون 3.5 میلی‌متری را حذف کند.

g6a8r1uytlroklllsy.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها