کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

افزایش ساعات کار ادارات مالیاتی تا پایان خرداد


کد خبر : ۲۴۳۳۳شنبه، ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۹:۲۹۳۱۴ بازدید

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور از افزایش ساعات کاری ادارات مالیاتی برای پاسخگویی و راهنمایی مودیان در روزهای پایانی ...

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور از افزایش ساعات کاری ادارات مالیاتی برای پاسخگویی و راهنمایی مودیان در روزهای پایانی خردادماه خبرداد.

در راستای رسیدگی به مشکلات مردم و تکریم مودیان مالیاتی کامل تقوی‌نژاد رئیس سازمان مالیاتی کشور اعلام کرد: سازمان امور مالیاتی کشور در انجام تکالیف قانونی، به‌ویژه اطلاع‌رسانی، ارائه راهنمایی و پاسخگویی لازم در رابطه با دریافت اظهارنامه مالیاتی الکترونیکی، اقدام به افزایش ساعات کاری ادارات مالیاتی کرده است. 

رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور، گفت: ادارات مالیاتی در روزهای شنبه 29 خرداد تا دوشنبه 31 این ماه از صبح تا ساعت 20 آماده پاسخگویی و راهنمایی مودیان محترم مالیاتی خواهند بود.

صاحبان مشاغل می‌توانند تا پایان خردادماه با مراجعه به سامانه عملیات الکترونیکی سازمان امور مالیاتی کشور به آدرس WWW.TAX.GOV.IR نسبت به ارسال اظهارنامه و پرداخت مالیات به صورت الکترونیکی اقدام کنند. اگر فردی در موعد مقرر اظهارنامه مالیاتی خود را ارائه نکند علاوه براینکه نمی‌تواند از معافیت‌ها و تسهیلاتی که در قانون پیش‌بینی شده استفاده کند، مشمول جریمه عدم تسلیم اظهارنامه نیز می‌شود.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها