کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

نام موسسه اعتباری عسكريه به طور رسمی به ملل تغییر یافت


کد خبر : ۲۴۲۹۴شنبه، ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۴:۱۴۳۵۵ بازدید

طبق مصوبه شوراي پول و اعتبار، اين شورا رای به تغییر نام موسسه اعتباری عسکریه به ملل داد.

طبق مصوبه شوراي پول و اعتبار، اين شورا رای به تغییر نام موسسه اعتباری عسکریه به ملل داد.

حجت‌الاسلام امیررضا خلیلی در این‌باره گفت: در صحبت تلفني كه با مديركل روابط عمومي بانك مركزي داشته‌ام، ايشان اين موضوع را تاييد کردند و گفتند تغییر نام موسسه در جلسه شوراي پول و اعتبار مطرح و تصويب شده است. قابل ذكراست از زمان حضور دکتر سيف در بانک مرکزی، برای اطلاع رساني صحيح و دقيق، مديركل روابط عمومي بانك مركزي در تمام جلسات شوراي پول و اعتبار حضور دارد.

مدير روابط عمومي موسسه اعتباری عسكريه در مورد روند تغيير نام اين موسسه گفت: دليل تغییر نام موسسه ممانعت از بروز مشکلات برای فعالیت اين موسسه در پسابرجام در خارج از مرزهاي كشور بوده است و بانك مركزي هيچ‌گونه فشاري براي تغيير نام نداشته است، همان‌طور كه مي‌دانيد «عسکریه» اسم مکان است و به معنی پادگان و لشکر است و اسم ائمه نیست. 

بنابراین بعد از فراخوان عمومی و نظرسنجي از مردم این موضوع در مجمع عمومي 23 اسفند مطرح و تصويب شد و برای تاييد نهايي منتظر تاييد شوراي پول و اعتبار بوديم. خليلي در ادامه افزود: به جهت تمكين از قانون تا به حال هيچ تابلويي از اين موسسه تغيير نكرده و هيچ‌گونه تغييراتي هم نداشته‌ايم و به‌زودي به‌طور رسمي نام موسسه تغيير خواهد كرد.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها