کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

نرخ انواع برنج در بازار تهران


کد خبر : ۲۴۲۷۴جمعه، ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۲:۴۴۱۹۵۴ بازدید

درحالی که با نزدیک شدن به فصل برداشت برنج تازه، انتظار کاهش قیمت این محصول در بازار مصرف بر اساس روال هر ساله وجود دارد اما ...

درحالی که با نزدیک شدن به فصل برداشت برنج تازه، انتظار کاهش قیمت این محصول در بازار مصرف بر اساس روال هر ساله وجود دارد اما قیمت‌ها همچنان بالا است و هر کیلوگرم گرم برنج ایرانی 8 تا 11 هزار تومان به فروش می‌رسد.

باوجود وجود اینکه به فصل برداشت برنج و انتظار برای کاهش قیمت این محصول در بازار مصرف نزدیک می‌شویم اما قیمت‌ها همچنان بالا است.

با دستور وزیر جهاد کشاورزی همزمان با فصل برداشت، واردات و ثبت سفارش برنج برای حمایت از تولیدات داخلی (به طور موقت) ممنوع شد. اما این تصمیمات در قیمت برنج تاثیر مشخصی ندارد و در مقایسه با سال‌های گذشته نرخ بالا دارند.

بنابر این گزارش در یکی از فروشگاهای زنجیره ای هر کیلوگرم برنج صدری آستانه در 4 قیمت 8 هزار و 730 تومان،10 هزار و 150 تومان و 11 هزار و 50 تومان و نوع دودی آستانه اشرفیه آن 8 هزار و 820 تومان به فروش می‌رسد.

هر کیلوگرم برنج شیرودی 8 هزار تومان، برنج طارم 8 هزار و 470 تومان، طارم آستانه 10 هزار و 150 تومان، طارم کشت دوم 11 هزار و 190 تومان و هاشمی عطری 10 هزار و 92 تومان و هاشمی  9 هزار و 90 تومان به فروش می رسد.

هرکیلو گرم برنج فجر نیز  8 هزار و 430 تومان، برنج کشت دوم 10 هزار و 180 تومان، برج عطری فریدون کار 9 هزار و 700 تومان و برنج نیم دانه عطری فریدون‌کنار 4 هزار و 960 تومان به فروش می‌رسد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها