کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

پست عادی نابینایان تا سقف 7 کیلوگرم رایگان شد


کد خبر : ۲۴۲۵۵جمعه، ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۳:۳۲۴۹۱ بازدید

معاون فنی شرکت پست گفت: تمامی مرسولات روشندلان تا سقف هفت کیلوگرم که در قالب سرویس عادی ارسال می‌شود، از پرداخت کرایه ...

معاون فنی شرکت پست گفت: تمامی مرسولات روشندلان تا سقف هفت کیلوگرم که در قالب سرویس عادی ارسال می‌شود، از پرداخت کرایه پستی معاف است.

حسین حسن نژاد با اشاره به اینکه پست به عنوان یک نهاد اجتماعی توسعه خدمات را به عنوان یک اصل مهم دنبال می‌نماید، اظهار کرد: براساس مقررات اتحادیه پست جهانی، پست‌های سراسر دنیا تعهد دارند تا مرسولات روشندلان که سکوگرام خوانده می‌شوند را توزیع کنند.

وی افزود: بر این اساس پست ایران نیز موظف است تا به این عزیزان خدمات با کیفیت ارایه نماید و مرسولات آنها را در نهایت سرعت و دقت توزیع کند.

معاون فنی پست با بیان اینکه تامین رضایت مشتریان از اهداف شبکه پستی است، تاکید کرد: هدف از این سرویس مساعدت و یاری به روشندلان عزیز است.

او با اشاره به اینکه منابع اطلاع‌رسانی روشندلان محدود بوده و به صورت خط برجسته بریل تهیه می‌گردد، عنوان کرد: به علت آسیب‌پذیر بودن نوشتار این جراید، متصدیان امر قبول و توزیع نهایت دقت را در هنگام  قبول، حمل‌ونقل، جابه‌جایی و توزیع این گونه مرسولات معطوف می‌کنند.

حسن نژاد همچنین در رابطه با لفاف‌بندی مرسولات سکوگرام نیز افزود: لازم است مرسولات در بسته‌بندی سلفون‌دار سربسته ارسال گردد تا مانع از آسیب‌دیدگی علائم و نشانه‌های خط ویژه روشندلان طی عملیات پستی شود.

وی تاکید کرد: بر روی این مرسولات علاوه بر نگارش نشانی، ضروری است کدپستی گیرنده نیز به آدرس اضافه شود تا مرسولات با دقت و سرعت بیشتری توزیع گردد.

معاون فنی پست توزیع به موقع سکوگرام را از تعهدات پست برشمرد و گفت: واحدهای توزیع به محض ورود این مرسولات طی همان روز آنها را توزیع نموده و به دست روشندلان عزیز می‌رسانند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها