کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

جاده هراز 4 خطه می شود


کد خبر : ۲۴۱۳۴سه شنبه، ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۱:۰۵۱۸۱۴ بازدید

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه 10 کیلومتر از محور هراز حدفاصل سیاه بیشه تا روستای ناندل به زودی افتتاح ...

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه 10 کیلومتر از محور هراز حدفاصل سیاه بیشه تا روستای ناندل به زودی افتتاح می شود، گفت: 15 کیلومتر دیگر این پروژه هم تاهفته دولت آماده می‌شود.

علی نورزاد در بازدید از محور هراز با اشاره به برنامه 4 خطه شدن محور هراز عنوان کرد: تردد متوسط روزانه 21 هزار وسیله نقلیه از این محور، ضرورت افزایش ظرفیت ترافیکی آن را مشخص کرده و تبدیل کردن این مسیر به بزرگراه از طریق احداث باند دوم در دستور کار قرار گرفت.

وی عنوان کرد: طول این پروژه در محدوده استان مازندران ۱۰۱ کیلومتر است که ۳۵ کیلومتر از باند دوم مسیر در سال‌های گذشته به بهره‌برداری رسیده و برنامه‌ریزی شده است تا با تسریع عملیات راهسازی، نسبت به اتمام ۵۵ کیلومتر باقیمانده آن اقدام شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی ضمن اشاره به ۸ کیلومتر افتتاح شده در بهمن ماه سال گذشته افزود: ۱۰ کیلومتر دیگر این مسیر حدفاصل سیاه‌بیشه تا روستای ناندل به زودی به بهره‌برداری می‌رسد که متصل به همان بخشی است که در بهمن‌ماه سال گذشته زیر عبور ترافیک قرار گرفت و در مجموع ۱۸ کیلومتر پیوسته از مسیر حدفاصل سیه‌بیشه تا ناندل تکمیل شده و بهره‌برداری می‌شود.

به گزارش مهر، مدیرعامل شرکت ساخت وتوسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور ضمن اشاره به پیشرفت ۴۸ درصدی کل پروژه گفت: پروژه محور هراز حدفاصل آمل تا گردنه اما‌زاده هاشم، شامل ۲۰ دستگاه تونل به طول ۱۷ کیلومتر است که تاکنون دو دستگاه آن به طول حدود ۲ کیلومتر به بهره‌برداری رسیده و عملیات حفاری ۱۱ کیلومتر و لاینینگ حدود ۵ کیلومتر آن نیز انجام شده است، همچنین در این پروژه ۲۷ دستگاه پل به طول ۳.۲ کیلومتر وجود دارد که ۸ دستگاه آن به بهره‌برداری رسیده و ۶ دستگاه نیز در حال احداث است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها