کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

زمان واریز و برداشت یارانه خرداد 95 اعلام گردید


کد خبر : ۲۳۹۹۱شنبه، ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۸:۵۱۱۵۱۰۴۴ بازدید

یارانه نقدی می‌بایست طبق سال 94 در روزهای 22 هر ماه واریز می‌شد، اما تاخیر واریز به این ماه (مرحله 64) نیز قدم گذاشته و زمان پرداخت ...

به اطلاع می رساند «شصت و چهارمین»مرحله یارانه نقدی مربوط به خردادماه 1395 به ازاء هر نفر 455.000 ریال ساعت 24:00 روز چهارشنبه مورخ 1395/03/26 به حساب سرپرستان محترم خانوار واریز و قابل برداشت خواهد بود.

یارانه نقدی می‌بایست طبق سال 94 در روزهای 22 هر ماه واریز می‌شد، اما تاخیر واریز به این ماه (مرحله 64) نیز قدم گذاشته و زمان پرداخت یارانه این ماه 26 خرداد اعلام شده است .

یارانه نقدی خرداد 95 صبح روز پنجشنبه 27 خرداد 95 قابل برداشت است.
 

اعلام اولویت های حذف یارانه 24 میلیون پردرآمد

پورابراهیمی از مشخص شدن اولویت های حذف یارانه 24 میلیون پردرآمد خبر داد و گفت: دولت مجوزهای لازم برای شناسایی وضعیت درآمدی، هزینه و دارایی افراد را در اختیار دارد. سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 95 در باره معیار حذف یارانه 24 میلیون خانوار پردرآمد ایرانی نیز گفت: بخش عمده حذف یارانه این افراد با تمرکز بر درآمد آنان است که در گروههای ذیل قرار دارند:

گروه اول:
کلیه تجار و صاحبان مشاغل آزاد که درآمد سالیانه آنها حداقل 35 میلیون تومان است.

گروه دوم :
نمایندگان مجلس شورای اسلامی ، قضات ، اعضای هیات علمی دانشگاهها و موسسات آموزشی و پژوهشی و دولتی و غیر دولتی، پزشکان و دندانپزشکان .

گروه سوم:
کلیه کارکنان دولت و قوای سه گانه ، شهرداری ها و کلیه موسسات عمومی و موسسات عمومی غیردولتی و کلیه کارکنان نیروهای مسلح و بازنشستگان کشوری و لشکری، کلیه حقوق‌بگیران و مستمری‌بگیران مشمول تأمین اجتماعی و همه دریافت‌کنندگان حقوق و مستمری بخش دولتی و غیردولتی که دریافتی سالیانه آنها از ۳۵ میلیون تومان بیشتر است.

گروه چهارم:
کلیه مدیران و اعضای هیات مدیره و بازرسان شرکت های دولتی و غیردولتی و وابسته به دولت و نهادهای عمومی غیردولتی، کلیه مدیران و اعضای هیات مدیره و روسا و معاونین مناطق و شعب بانک ها و بیمه ها و موسسات مالی و اعتباری، کلیه کارکنان و اشخاص حقوقی دولتی و غیردولتی که دریافتی سالانه آنها بیشتر از ۳۵ میلیون تومان است.

گروه پنجم:
کلیه ایرانیان مقیم خارج از کشور نیز از دریافت یارانه منع شدند.

گروه ششم:
کلیه کسانی که در 3 دهک بالای درآمدی هستند و در گروههای یاد شده ذکر نشدند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها