کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

معاون مسکن: قیمت‌ها تغییر محسوسی نمی‌کند


کد خبر : ۲۳۹۵۷شنبه، ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۷:۵۰۱۴۰۱ بازدید

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی ضمن اعلام افزایش معاملات در سال جاری و با اشاره به اینکه بازار مسکن به سراشیبی رونق ...

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی ضمن اعلام افزایش معاملات در سال جاری و با اشاره به اینکه بازار مسکن به سراشیبی رونق افتاده است، گفت: خروج مسکن از رکود، تدریجی و غیرتورمی خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حامد مظاهریان با بیان اینکه پیش‌بینی‌های آشکاری از حرکت بازار مسکن و خروج از رکود وجود دارد، اظهار کرد: در فروردین ماه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته شاهد افزایش 10درصدی معاملات مسکن بودیم و در اردیبهشت ماه نیز این روند تداوم داشت.وی ادامه داد: طبق اعلام بانک مرکزی معاملات امسال معادل 8.2 درصد افزایش داشته است که نشانه‌های خوبی برای بازار مسکن است و نیمه دوم سال شاهد خروج مسکن از رکود خواهیم بود.

مظاهریان با اشاره به اینکه پرداخت وام‌های صندوق پس انداز یکم که از خرداد ماه آغاز شده است، تاکید کرد: با ورود وام‌ها فرآیند خروج از رکود تداوم می‌یابد.معاون وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: خروج از رکود به معنای افزایش قیمت نیست و نرخ مسکن افزایش قابل توجهی نخواهد داشت.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها