کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

نبض بازار / نرخ قطعی اجاره بها در آستانه فصل طلایی


کد خبر : ۲۳۹۰۵پنجشنبه، ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۸:۴۷۱۰۲۴ بازدید

با نزدیک شدن به ایام تابستان فصل طلایی رهن و اجاره آپارتمان آغاز می‌شود. در نیمه نخست خردادماه تاکنون حدود 4 هزار قرارداد اجاره در مناطق ...

با نزدیک شدن به ایام تابستان فصل طلایی رهن و اجاره آپارتمان آغاز می‌شود. در نیمه نخست خردادماه تاکنون حدود 4 هزار قرارداد اجاره در مناطق مختلف شهر تهران منعقد شده است و پیش‌بینی می‌شود در نیمه دوم خرداد ماه این آمار با رشد همراه شود. از آنجا که آپارتمان‌های میان‌متراژ در صدر تقاضای مستاجران قرار دارد، مساحت 80 درصد از این تعداد قراردادهای اجاره منعقد شده تا 100 مترمربع بوده است.

مشاوران املاک اعتقاد دارند که با سپری شدن ماه رمضان بازار نقل و انتقالات بسیار گرم‌تر خواهد شد. اطلاعات ثبت شده از قراردادهای سامانه اطلاعات بازار املاک ایران میل موجران به دریافت اجاره بهای بیشتر و ودیعه کمتر را تایید می‌کند و در بسیاری از قراردادها موجران تلاش کرده‌اند بیشترین رقم اجاره بهای ممکن را دریافت کنند، اما آنچه که موجب می‌شود میزان ودیعه و اجاره بهای پرداختی قدری تراز شود، قدرت پرداخت محدود مستاجران است که موجران را ناچار می‌کند برای اجاره ملک خود بخشی از اجاره بهای نهایی را در قالب ودیعه دریافت کنند.

به گزارش دنیای اقتصاد، طی روزهای سپری شده از خردادماه آپارتمان 100 مترمربعی پنج ساله واقع در صادقیه، خیابان رامین در روزهای گذشته با ودیعه 50 میلیون و اجاره یک میلیون و 500 هزار تومانی اجاره رفته است. آپارتمان مسکونی دیگری به مساحت 90 متر مربع و سن 14 سال واقع در تهرانپارس، قنات کوثر به قیمت 25 میلیون تومان رهن و یک میلیون و 500 هزار تومان اجاره رفته است. قرارداد یک واحد مسکونی 95 مترمربعی هفت ساله واقع در شهرک صاحب الزمان میدان امامت نیز با ودیعه 20 میلیون تومانی و اجاره بهای 2 میلیون تومانی منعقد شده است.


xafjzyqgvkvgak3xlel.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها