کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

رونمایی شرکت سامسونگ از نسخه مقاوم گلکسی S7


کد خبر : ۲۳۸۴۱چهارشنبه، ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۳:۴۷۲۲۴۵ بازدید

شرکت سامسونگ از نسخه جدید و مقاومی از پرچمدار خود گلکسی اس 7 رونمایی کرده که قرار است با عنوان Galaxy S7 Active روانه بازار ...
رونمایی شرکت سامسونگ از نسخه مقاوم گلکسی S7رونمایی شرکت سامسونگ از نسخه مقاوم گلکسی S7

شرکت سامسونگ از نسخه جدید و مقاومی از پرچمدار خود گلکسی اس 7 رونمایی کرده که قرار است با عنوان Galaxy S7 Active روانه بازار شود.

این محصول از صفحه‏ نمایش مقاوم در برابر ضربه بهره می‏برد و بدنه گوشی نیز در قالب بهره ‏مندی از لایه محافظ پلاستیکی مقاومت بیشتر را به دنبال داشته و همین امر اثرات ضربه یا به زمین افتادن گوشی را کاهش خواهد داد. همان‏طور که پیش از این در S7 نیز شاهد بودیم، مقاومت در برابر نفوذ آب از دیگر ویژگی‏ های این محصول جدید سامسونگ است. گلکسی اس 7 اکتیو از صفحه ‏نمایش 5.1 اینچی Super AMOLED با رزولوشن QHD بهره مند شده و تراشه اسنپ‏دراگون 820 در کنار 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت فضای ذخیره ‏سازی داخلی نیز تجربه مناسبی را پیش روی کاربر قرار می‏دهد.

علاوه‌بر این، به‌عنوان اولین گوشی سخت جان سری گلکسی، از سنسور تشخیص اثرانگشت نیز در این محصول استفاده شده است. دوربین اصلی این محصول از رزولوشن 12 مگاپیکسلی بهره‏مند شده و در قسمت جلو از نمونه 5 مگاپیکسلی بهره گرفته شده است. این محصول از تاریخ 10 ژوئن و در قالب فروش توسط اپراتور AT&T روانه بازار خواهد شد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها