کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ثبات قیمت انواع گوشت قرمز در ماه رمضان


کد خبر : ۲۳۷۴۷دوشنبه، ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵:۵۹۸۵۶ بازدید

قیمت گوشت قرمز گوسفندی و گاوی در ماه مبارک رمضان افزایش نخواهد یافت.

قیمت گوشت قرمز گوسفندی و گاوی در ماه مبارک رمضان افزایش نخواهد یافت.

با توجه به آغاز ماه مبارک رمضان از سه شنبه هفته جاری صحبت‌هایی در ارتباط با افزایش یا عدم افزایش قیمت گوشت مطرح شد و قرار بود در هفته گذشته جلسه‌ای در این رابطه مابین وزارت جهاد کشاورزی و نیز اتحادیه گوشت گوسفندی و گاوی برگزار شود که به دلیل عدم حضور مسئولان این وزارتخانه لغو شد.

علی‌اصغر ملکی، رییس اتحادیه گوشت گوسفندی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به این‌که در حال حاضر بازار از ثبات خوبی برخوردار است، اظهار کرد: گوشت گوسفندی در ماه مبارک رمضان بدون افزایش قیمت، کیلویی 30 هزار تومان در اختیار مشتری قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: گوشت گوسفندی با قیمت 26 تا 26 هزار و 500 تومان به دست مغازه‌دار می‌رسد و پس از آن نیز کیلویی 30 هزار تومان در بازار عرضه خواهد شد.

رییس اتحادیه گوشت گوسفندی با بیان این‌که قیمت گوشت در ماه رمضان افزایش نخواهد یافت، تصریح کرد: گوشت قرمز در حالی کیلویی 30 هزار تومان در بازار عرضه خواهد شد که نسبت به اسفند‌ پارسال 4000 کاهش یافته است.

علی خندان‌رو جوان، رییس اتحادیه گوشت گاوی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به این‌که گوشت گوساله نیز در ماه مبارک رمضان افزایش قیمت نخواهد داشت، گفت: گوشت گوساله مخلوط هر کیلوگرم 32 هزار تومان عرضه خواهد شد که افزایش یا کاهش قیمتی در این رابطه نخواهیم داشت.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها