کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

مذاکره با سازمان حمایت برای افزایش قیمت محصولات شوینده


کد خبر : ۲۳۶۵۳شنبه، ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱:۱۹۸۴۴ بازدید

دبیر انجمن صنایع شوینده از مذاکره با سازمان حمایت برای افزایش قیمت محصولات شوینده و بهداشتی خبر داد و گفت: پیشنهاد تولیدکنندگان ...

دبیر انجمن صنایع شوینده از مذاکره با سازمان حمایت برای افزایش قیمت محصولات شوینده و بهداشتی خبر داد و گفت: پیشنهاد تولیدکنندگان افزایش 15 درصدی قیمت‌ها است.

جمشید فروزش گفت: برای جبران هزینه‌های تولید در پی رشد حقوق و دستمزد، هزینه‌های سربار کارخانه‌ها و رشد نرخ ارز اتاق مبادلات، در حال مذاکره با سازمان حمایت جهت دریافت مصوبه افزایش قیمت محصولات هستیم و پیشنهاد ما افزایش حداکثر 15 درصدی قیمت خواهد بود.

وی تصریح کرد: البته این افزایش قیمت شامل همه محصولات نخواهد شد و فقط برخی محصولات را در بر می‌گیرد.

دبیر انجمن صنایع شوینده با بیان اینکه فعلاً در حال مذاکره در مورد کلیات موضوع با سازمان حمایت هستیم، گفت: هنوز میزان این افزایش قیمت نهایی نشده و منتظر مصوبه سازمان حمایت هستیم.

فروزش در پاسخ به این سؤال که هم‌اکنون بازار با رکود همراه است و تولیدکنندگان محصولات شوینده نیز کالای خود را با تخفیف عرضه می‌کنند، در چنین شرایطی چه دلیلی برای افزایش قیمت وجود دارد؟،گفت: این تقاضا بر اساس کشش بازار اعمال خواهد شد و هیچ تولیدکننده‌ای قیمت همه محصولاتش را به طور یکسان افزایش نخواهد داد.

وی اظهار داشت: در حال حاضر نیز تخفیف‌ها طوری اعمال می‌شود که مثلاً برای سه محصول یک کارخانه به مدت 15 روز تخفیف لحاظ می‌شود تا برندسازی و جذب مشتری صورت گیرد.

به گفته وی، در حال حاضر شرکت‌های تولیدکننده محصولات شوینده با زیان روبه‌رو هستند و یا حاشیه سود کمتر از 10 درصد دارند.

وی همچنین با اشاره به کاهش مصرف داخلی پودر شوینده، گفت: شرکت‌های تولیدکننده گرایش بیشتری به صادرات پیدا کرده‌اند، تا کاهش تقاضای داخل جبران شود



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها