کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

دامادی که پدرزنش را رئیس جمهور می‌کند


کد خبر : ۲۳۵۳۶چهارشنبه، ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۱:۰۷۱۷۷۱ بازدید

داماد نامزد جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نیز وارد مبارزات انتخاباتی پدر زنش شده و گویا قصد دارد او را به سمت کاخ ...

داماد نامزد جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نیز وارد مبارزات انتخاباتی پدر زنش شده و گویا قصد دارد او را به سمت کاخ سفید هدایت کند.

به گزارش ایران جیب به نقل از ایلنا، «جارد کوشنر» داماد «دونالد ترامپ» نامزد جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ممکن است هیچ نقش رسمی در مبارزات انتخاباتی نداشته باشد و شما ممکن است با نام او آشنایی نداشته باشید، اما به عنوان یکی از مشاوران نزدیک ترامپ در انتخابات ماه نوامبر ظاهر شده است.

او در سال 2009 با «ایوانکا» دختر ترامپ ازدواج کرد و این دو اکنون سه فرزند دارند.

او که 35 سال دارد و سرمایه گذار در بخش املاک و مستغلات و همچنین صاحب امتیاز یک مجله است تنها یکی از نام های ثروتمند و مشهور متصل به خانواده ترامپ محسوب می شود. اما او که زمانی در پشت صحنه بود، در ماه های اخیر بیشتر و بیشتر ظاهر شده و حضورش در مبارزات انتخاباتی و برنامه های تبلیغاتی افزایش یافته است.

کوشنر هم مانند همسرش، پسر یک غول املاک و مستغلات در شهر «نیویورک» یعنی «چارلز کوشنر» است. او فرزند ارشد در میان چهار فرزند خانواده کوشنر است و از سال 2008 مدیر ارشد اجرایی شرکت املاک و مستغلات خانواده اش بوده است.

کوشنر که اغلب به عنوان یک جوان موفق توصیف می شود، دارایی های امپراتوری خانواده اش را بیش دو برابر کرده است. شرکت کوشنر در حال حاضر بیش از 20 هزار آپارتمان های مسکونی همراه با 1.1 میلیون متر مربع از املاک اداری، فضای صنعتی و خرده فروشی در سراسر کشور را تحت مالکیت دارد و یا مدیریت می کند.

در سال 2007 وی یک ساختمان 41 طبقه در خیابان پنجم در شهر «منهتن» به عنوان گران ترین ساختمان اداری در تاریخ آمریکا را به قیمت 2.5 میلیارد دلار خریداری کرد.

در سال 2015، او جایگاه بیست و پنجم را در فهرست رتبه بندی مجله فورچون به عنوان یکی از بانفوذ ترین جوانان در زمینه تجارت کسب کرد.

او در سال 2006 زمانی که تنها 25 سال داشت نیز دفتر هفته نامه نیویورک آبزرور را خریداری کرد بنابراین جای تعجب ندارد که چرا آبزرور ماه گذشته پیشتازی ترامپ را برای ریاست جمهوری تایید کرد.

دامادی که پدرزنش را رئیس جمهور می کند+ تصاویر

 

دخالت کوشنر در زمینه ورود پدر زنش به کاخ سفید، آخرین گام وی برای مطرح کردن خود به عنوان یک یهودی ارتدوکس از ایالت «نیوجرسی» محسوب می شود.

در طول مبارزات انتخاباتی، کوشنر اغلب در کنار ترامپ ظاهر شد و نقش فعالی در کمک به او در تبیین مواضع سیاست و استراتژی مبارزات ایفا کرد.

یک مشاور مبارزات انتخاباتی از شبکه خبری «ای بی سی» این ماه گفت: «جارد با عقل خود هر کسی را در مبارزات انتخاباتی تحت تاثیر قرار داده است.»

او افزود: «جارد به عنوان یک قدرت آرام عمل می کند که در طیف گسترده ای از مسائل مهم نفوذ دارد.»

دامادی که پدرزنش را رئیس جمهور می کند+ تصاویر

 

اقدامات کوشنر شامل تماس های تلفنی به قدرت های مختلف جمهوری خواه به نفع ترامپ و تسهیل ملاقات ها با رهبران ارشد از جمله سناتور «جف سشنز» نماینده جمهوری خواه از ایالت «آلاباما» است که یکی از حامیان زبانی اصلی ترامپ محسوب می شود.

کوشنر در نوشتن متن سخنرانی ماه گذشته ترامپ در برابر کمیته روابط عمومی آمریکا و اسرائیل (آیپک) نقش کلیدی ایفا کرد که در آنجا او به شدت از اسرائیل دفاع و «باراک اوباما» رئیس جمهور این کشور را محکوم کرد.

دامادی که پدرزنش را رئیس جمهور می کند+ تصاویر

 

ترامپ از اقدامات دامادش بسیار راضی است و او را در حلقه یاران خود پذیرفته است و اغلب در جمع از وی تمجید می کند.

مشخص نیست که آیا کوشنر از ترامپ در خصوص پیشنهادات جنجالی اش نظیر ممانعت از ورود مسلمانان به خاک آمریکا هم پشتیبانی می کند یا خیر. در حقیقت او از 11 ماه پیش که مبارزات انتخاباتی ترامپ کلید خورده، تنها یک بار مصاحبه داده است. او تنها حرفی که زد این بود که «دونالد شگفت انگیز خواهد بود.»

دونالد ترامپ روز پنجشنبه هفته گذشته موفق شد به حد نصاب ۱۲۳۷ رأی نمایندگان حزبی جمهوری خواه آمریکا جهت کسب نامزدی نهایی این حزب برای انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر دست یابد.

این در حالیست که برخی از اعضای حزب جمهوری خواه پیشتر با نامزدی ترامپ مخالفت کرده بودند. آنها معتقدند او توانایی‌ رقابت با نامزد نهایی حزب دموکرات در انتخابات اصلی را ندارد.

با انتخاب ترامپ برای نامزدی از سوی جمهوری خواهان، اکنون او احتمالا با هیلاری کلینتون نامزد برجسته حزب دموکرات رقابت خواهد کرد. البته کلینتون هنوز به رای ۷۸ نمایند نیاز دارد تا به عنوان نماینده نهایی دموکرات ها انتخاب شود.

رقابت‌های مقدماتی برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تا چهاردهم ماه ژوئن ادامه دارد. پس از به پایان رسیدن مرحله رقابت های انتخاباتی، نامزدهای نهایی دو حزب در«مجمع ملی» خود به طور رسمی معرفی می ‌شوند.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها