کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تجمع مال باختگان موسسه ثامن الحجج در بلوار میرداماد


کد خبر : ۲۳۴۳۸دوشنبه، ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸:۴۵۵۴۵ بازدید

دهها نفر از مال باختگان موسسه ثامن الحجج در برابر بانک مرکزی تجمع کرده اند و شعار علیه مسئولان بانک مرکزی سر دادند و خواستار پاسخگویی ...

دهها نفر از مال باختگان موسسه ثامن الحجج در برابر بانک مرکزی تجمع کرده اند و شعار علیه مسئولان بانک مرکزی سر دادند و خواستار پاسخگویی ولی الله سیف در مقابل سپرده های خود شدند.

امروز باز هم مال باختگان موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج در مقابل بانک مرکزی مقابل بلوار میرداماد جمع شده بودند تا دومین تجمع خود را ظرف امسال در این مکان رقم بزنند.

تجمع کنندگان شعارهایی علیه سیف رییس کل بانک مرکزی سر دادند و به بانگ بلند خواستند تا بانک مرکزی تکلیف سپرده های آنان را مشخص کند. پیش از این نیز این تجمع کنندگان در 24 فروردین همین جا گرد آمده بودند تا به سیاستهای بانک مرکزی در برابر سپرده های خود اعتراض کنند.

طبق آخرین اطلاعیه بانک مرکزی تا کنون حدود 750 هزار حساب در تعاونی اعتبار ثامن‌ الحجج با ارزشی بیش از 9 هزارمیلیارد ریال تعیین تکلیف شده است.

همچنین براساس آخرین تصمیمات اتخاذ شده در خصوص ساماندهی این تعاونی از آغاز اردیبهشت ماه سال جاری سقف بازپرداخت وجوه سپرده گذاران به 350 میلیون ریال برای هر مشتری افزایش خواهد یافت.

بانک پارسیان عامل تسویه حساب با این طلبکاران شده است.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها