کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

سقوط طلا به پایین‌ترین سطح 3 ماهه خود در بازارهای جهانی


کد خبر : ۲۳۴۳۵دوشنبه، ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲:۴۹۱۳۴۲ بازدید

در معاملات اولیه روز دوشنبه و در پی صعود دلار به بالاترین سطح یک ماه اخیر خود در برابر ین که پس از سخنان جانت یلن در خصوص احتمال ...

در معاملات اولیه روز دوشنبه و در پی صعود دلار به بالاترین سطح یک ماه اخیر خود در برابر ین که پس از سخنان جانت یلن در خصوص احتمال افزایش نرخ بهره در ماه‌های آینده رخ داد، طلا به پایین‌ترین سطح 3 ماه اخیر خود سقوط کرد.

هر اونس طلا در معاملات امروز با افتی 0.7 درصدی یکهزار و 202 دلار و 50 سنت معامله شد. 

جانت یلن، رئیس فدرال رزرو روز جمعه اعلام کرد، اگر اقتصاد آمریکا رشد کند و اشتغال‌زایی همچنان ادامه داشته باشد، فدرال‌رزرو باید در ماه‌های آینده نرخ بهره را افزایش دهد.
آمار اقتصادی این هفته مشخص خواهد کرد که زمان افزایش بعدی نرخ بهره توسط فدرال‌رزرو کی خواهد بود و اینکه آیا بانک مرکزی اروپا سال را بدون اعمال سیاست تسهیل پولی مجدد به پایان خواهد برد یا خیر؟ 

در ساعات اولیه روز دوشنبه و در پی اظهارات آخر هفته گذشته یلن، دلار به بالاترین سطح یک‌ماهه خود در برابر ین رسید.پس از اینکه آمار روز جمعه نشان داد که زمان افزایش بعدی نرخ بهره حتی می‌تواند ماه ژوئن باشد، صندوق‌های تامینی و مدیران پول جایگاه‌های صعودی خود را در بورس آتی طلای آمریکا به پایین‌ترین سطح 2 ماه اخیر کاهش دادند.
 
رشد اقتصادی آمریکا در سه‌ماهه نخست کندتر شده است البته نه به اندازه‌ای که در ابتدای سال تصور می‌شد. رشد در ساخت مسکن و تجمع موجودی ثابت تقریبا سقوط شدید در سرمایه‌گذاری کسب‌وکار را جبران کرده است.

آمار گمرک سوئیس نشان داد، پس از بالارفتن انتظارات در خصوص افزایش نرخ بهره آمریکا که موجب تقویت سرمایه‌گذاری در لندن شده است، جریان‌های اخیر طلا از بریتانیا و از طریق سوئیس به آسیا در ماه‌های آوریل و مارس معکوس شده است.

شرکت عملیاتی کومتور، بخشی از شرکت طلای سنترای کانادا تا زمانی که مجوزهای زیست‌محیطی لازم را دریافت نکند مجبور به توقف عملیات خود در معدن طلای کومتور شده است.

تولید طلا در استرالیا،‌ دومین تولیدکننده بزرگ دنیا، در سه ماهه نخست سال جاری افتی 2 درصدی داشته که بخشی از آن ناشی از سنگ‌معدن‌های با خلوص پایین‌تر در زمان قیمت‌های بالای طلا بوده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها