کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

افزایش 15 درصدی کرایه بلیط ناوگان اتوبوسرانی کلانشهر تبریز


کد خبر : ۲۳۳۴۲شنبه، ۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱:۱۲۲۳۷ بازدید

معاون اداری و مالی شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از افزایش 15 درصدی کرایه بلیط ناوگان اتوبوس رانی کلانشهر تبریز خبرداد.

بهرام ایران‌نژاد اظهار داشت: به استناد مصوبه شورای محترم اسلامی شهر تبریز و نهایتا رای هیأت محترم حل اختلاف و رسیدگی به شکایات شوراهای اسلامی، نرخ جدید بهای خدمات و حمل و نقل مسافر توسط ناوگان اتوبوسرانی شرکت واحد تبریز وحومه از روز جمعه  هفتم  خرداد ماه سال‌جاری،  15درصد افزایش می‌یابد.

معاون اداری و مالی شرکت واحد اتوبوسرانی میزان افزایش کرایه هر نفر مسافر نسبت به سال گذشته را با وجود افزایش هزینه‌های جابجائی سفر در سال 95 تنها 15 درصد اعلام کرد و افزود: افزایش مذکور در تمام خطوط ملکی و بخش خصوصی بطور یکسان اجرا می‌شود.

وی افزود: که اخذ کرایه سفر تنها یک سوم از هزینه تمام شده جابه‌جایی را پوشش می‌دهد و بقیه مبلغ توسط شهرداری تبریز و دولت محترم تامین و پرداخت می‌شود.

ایران نژاد تصریح کرد: درآمد حاصل از فروش بلیط تنها هزینه پرداختی به شرکت‌های بیمه برای بیمه کردن مسافر و شخص ثالث، بیمه تامین اجتماعی و تامین گازوئیل را می‌کند و برای پرداخت حقوق و دستمزد رانندگان، کادر فنی تعمیرات اتوبوس‌ها، بازسازی اتوبوس‌ها، تامین لوازم یدکی اتوبوس‌ها و از همه مهم‌تر خرید ناوگان جدید اتوبوس هنوز در تنگنا و با مشکل مواجه هستیم.

معاون مالی اداری شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز وحومه تصریح کرد: ناوگان اتوبوسرانی کلانشهر تبریز مجهز به سیستم کارت بلیط الکترونیکی بوده و پرداخت کرایه تنها با کارت بلیط است و هرگونه دریافت کرایه نقدی غیرقانونی بوده و شهروندان از پرداخت نقدی کرایه خوداری کنند.

وی از آمادگی واحد بازرسی و نظارت شرکت اتوبوسرانی خبر داد و تاکید کرد: گشت‌های بازرسی این شرکت به صورت منظم و روزانه از نحوه خدمات رسانی و همچنین کنترل استفاده از دستگاه‌های کارتخوان بلیط الکترونیکی و اخذ کرایه مسافر از طریق کارت بلیط نظارت خواهند کرد.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها