کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

پورشه پانامرا با آرایشی ملایم به ایران آمد


کد خبر : ۲۳۳۲۶شنبه، ۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵:۰۵۷۲۱۰ بازدید

پورشه پانامرا از جمله معدود خودروهای لوکسی بود که هم‌زمان با بازارهای جهانی در بازار خودرویی کشور ما نیز عرضه می‌شد، اما پس از وضع قانون ...
پورشه پانامرا با آرایشی ملایم به ایران آمدپورشه پانامرا با آرایشی ملایم به ایران آمد

پورشه پانامرا از جمله معدود خودروهای لوکسی بود که هم‌زمان با بازارهای جهانی در بازار خودرویی کشور ما نیز عرضه می‌شد، اما پس از وضع قانون ممنوعیت واردات خودروهای بالای 2500 سی‌سی، پانامرا دیگر نتوانست به حضور خود در ایران ادامه دهد.

به گزارش ایران جیب به نقل از روزنامه دنیای خودرو، دو سال پیش، یعنی در سال 2014 کمپانی پورشه نسخه فیس‌لیفت نسل اول این فست‌بک متوسط را معرفی کرد و حتی یکی، دو دستگاه از پانامراهای موجود در کشور با تعویض برخی قطعات ظاهری، چهره خود را با نمونه فیس‌لیفت شده، یکی کردند! اما نمونه فیس‌لیفت پانامرا هرگز در بازار کشور عرضه نشده است. به تازگی خبری از جزیره کیش به دست ما رسیده است که نشان می‌دهد یک دستگاه پانامرای فیس‌لیفت وارد این منطقه شده است تا پلاک منطقه آزاد کیش را دریافت کند. 

پانامرای موردنظر ما سفیدرنگ و از نوع «جی تی اس»است. یعنی با دومین مدل گران‌قیمت این خودروی لوکس آلمانی طرف هستیم.این مدل  پس از مدل توربو گران‌ترین پانامراست که قیمت پایه آن در حال حاضر 502 میلیون تومان و نسخه فول‌آپشن آن تا 573 میلیون تومان قیمت دارد. زیر کاپوت این پورشه یک پیشرانه هشت سیلندر 4.8 لیتری قرار دارد که 440 اسب‌بخار قدرت و 520 نیوتون‌متر گشتاور را به‌وسیله گیربکس هفت سرعته اتوماتیک به تمام چرخ‌ها منتقل می‌کند. پانامرای «جی تی اس»تنها 4.4 ثانیه زمان نیاز دارد تا از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد و در هر 100 کیلومتر نیز 10.7 لیتر بنزین می‌سوزاند که عنوان پر مصرف‌ترین پانامرا را با خود یدک می‌کشد. تنها رقیب پانامرا در بازار خودرویی ایران را باید آئودی «ای 7»دانست.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها