کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

افتتاح نمایندگی 3S شاه پری نگین خودرو در شرق تهران


کد خبر : ۲۳۲۷۰جمعه، ۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۲:۱۷۱۴۶۹ بازدید

افتتاح نمایندگی مجاز نگین خودرو که همزمان دارای شوروم مستقل(sales) ، تعمیرگاه مستقل (service) و انبار قطعات یدکی (spare parts) مجزا میباشد در ...

افتتاح نمایندگی مجاز نگین خودرو که همزمان دارای شوروم مستقل(sales) ، تعمیرگاه مستقل (service) و انبار قطعات یدکی (spare parts) مجزا میباشد در شرق تهران صورت گرفت.

نمایندگی مجاز آقای شاه پری واقع در خیابان رسالت حدفاصل میدان رسالت و آیت ( چهار راه سر سبز) با نمای زیبای نمایشگاه خود معرف محصولات متنوع و جدید رنو میباشد.
مراسم افتتاحیه در تاریخ پنج شنبه 6 خرداد 1395 با حضور  مدیر عامل، مدیران شرکت نگین خودرو و شرکت رنو، معاونان ناظر شرکت رنو فرانسه در ایران و میهمانان مدعو برگزار گردید.

در این مراسم پس از افتتاح رسمی نمایندگی، آقای دکتر حسینی در سخنانی کوتاه به روند رو به رشد توسعه سهم بازار رنو در فروش خودرو های وارداتی به ایران اشاره کردند و از مشتری بعنوان یک شریک تجاری و سرمایه ارزشمند یاد کردند و فرمودند : " وظایف و نقش تک تک افراد در نگین خودرو بگونه‌ایی تعیین شده است که مشتری در تمام مراحل  قبل از خرید، حین خرید و خصوصا پس از خرید همواره لبخند رضایت بر لبان مشتریان با ارائه خدمات مناسب بنشانند". آقای حسینی همچنین، توسعه شبکه نمایندگان؛ استاندارد سازی و تهیه بستری مناسب با هدف ایجاد "شعف مشتریان" را از دیگر برنامه های جاری شرکت نگین خودرو نامبردند.

از نکات قابل توجه در برنامه افتتاحیه، حضور خودروهای رنو 5 در روبروی این نمایندگی بود که با استقبال معاونین ناظر شرکت رنو فرانسه و مدیران شرکت نگین خودرو بعنوان یک خاطره روبرو گردید. در پایان میهمانان از فضاهای مختلف نمایندگی از جمله قسمت مرکز آپشن بازدید بعمل آوردند.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها