کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

خبر خوش برای معلمان با سابقه


کد خبر : ۲۳۲۵۸پنجشنبه، ۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۴:۳۹۷۰۹ بازدید

رییس اداره حقوق و مزایای وزارت آموزش و پرورش گفت: معلمان با سابقه آموزشی 20 سال و یا داشتن سن 50 سال، مشمول قانون تقلیل ساعت ...

رییس اداره حقوق و مزایای وزارت آموزش و پرورش گفت: معلمان با سابقه آموزشی 20 سال و یا داشتن سن 50 سال، مشمول قانون تقلیل ساعت کار می شوند.

محسن نیکویی فرد روز پنجشنبه در نشست سالانه مسئولان امور اداری مناطق آموزش و پرورش استان اصفهان در کاشان گفت: مشاوران، مربیان بهداشت و نیروهای کادر پرورشی مدارس که سابقه تدریس ندارند نیز در صورت داشتن ۵۰ سال سن، مشمول این قانون می شوند.

وی افزود: زمان تحصیل دانشجویانی که از سال ۸۸ متعهد خدمت در آموزش و پرورش شده اند جز سنوات خدمت نیست و در محاسبه سابقه بازنشستگی لحاظ نمی شود اما، رایزنی برای شمول آن از مسیرهای قانونی در حال انجام است.

رییس اداره حقوق و مزایای وزارت آموزش و پرورش در مورد بهره مندی از قانون بدی شرایط آب و هوایی و مناطق کمتر توسعه یافته نیز گفت: این موارد در احکام حقوقی سال جدید در بخش رتبه بندی حرفه ای معلمان مدارس محاسبه می شود.

نیکویی فرد بیان کرد: کمک هزینه اولاد برای فرزند دختر تا زمان ازدواج و برای فرزند پسر تا سن ۲۰ سالگی پرداخت می شود و به شرط ادامه تحصیل یا نداشتن شغل اداری، پرداخت این مزایا تا ۲۵ سالگی استمرار دارد.

معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان نیز در این نشست گفت: با توجه به وسعت حوزه کاری امور اداری، تقویت اطلاعات تخصصی همکاران شاغل در این بخش ضرورت است.

سید محمد میرپور افزود: بیش از ۵۴ هزار نیروی انسانی زیر پوشش حوزه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان هستند که مدیریت شرافتمندانه نیروها نیازمند هماهنگی و همفکری است.

وی خاطر نشان کرد: بیش از ۹۸ درصد از اعتبار آموزش و پرورش در بخش هزینه های جاری صرف می شود، بناب این مدیریت این میزان اعتبار راهبری هوشمندانه را می طلبد و مدیران امور اداری باید مشارکت هدفمندی را در کاهش هزینه ها و بهینه سازی مصارف بودجه ای داشته باشند.

میرپور گفت: آموزش و پرورش استان اصفهان با کمبود دو هزار معلم مواجه است که بخشی از آن توسط دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان قرار است تامین و بقیه با جذب نیروهای خرید خدمات آموزشی و حق التدریس باید جبران شود.

نشست سالانه مسئولان امور اداری و تشکیلات مناطق آموزش و پرورش استان اصفهان به مدت دو روز در اردوگاه لقمان حکیم قمصر کاشان برگزار شد.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها