کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

منصرفان مسکن مهر هشتگرد ماه‌ها در انتظار دریافت آورده خود


کد خبر : ۲۳۲۵۴پنجشنبه، ۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵:۴۲۱۴۰۰ بازدید

جمعی از متقاضیان مسکن مهر البرز اعلام کردند که پس از انصراف از دریافت مسکن مهر، آورده آنها بازگردانده نشده است.
منصرفان مسکن مهر هشتگرد ماه‌ها در انتظار دریافت آورده خودمنصرفان مسکن مهر هشتگرد ماه‌ها در انتظار دریافت آورده خود

 برخی از متقاضیان مسکن مهر البرز در تماس با خبرگزاری جمهوری اسلامی استان البرز اظهار کردند که ماه ها از انصراف آنان می گذرد، اما از عودت آورده آنان خبری نیست.تعدادی از اعضاء مسکن مهر در شهر جدید هشتگرد اعلام کردند که سال گذشته با مراجعه به شرکت عمران شهر جدید هشتگرد اقدام به انصراف کرده اند و تصورشان این بوده که پس از مدت زمانی مبلغ انصرافی را دریافت می کنند اما اکنون بیش از یک سال است که موفق به دریافت آورده خود نشده اند.

این اعضاء مسکن مهر تاکید کرده که از ابتدای ثبت نام مسکن مهر جزء اعضای این شرکت محسوب می شدند و با وجود اینکه سال ها سرمایه اشان در این بخش مسکوت مانده، تا کنون نتوانسته اند حتی سرمایه اولیه خود را به دست آورند.

سید شمس میریان مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد با اشاره به اینکه اکنون مسکن مهر شهر جدید هشتگرد اعتباری ندارد که به متقاضیان انصرافی پرداخت کند، گفت: پولی که از سوی متقاضیان مسکن مهر شهر جدید هشتگرد پرداخت شده در ساخت مسکن به کار گرفته شده است.

وی افزود: اعضایی که انصراف می دهند می بایست صبر کنند تا فرد جدیدی ثبت نام کند و از محل پرداخت پول افراد ثبت نام شده آورده این افراد پرداخت شود.

میریان خاطر نشان کرد: اکنون تعداد زیادی از متقاضیان مسکن مهر شرکت عمران شهر جدید هشتگرد انصراف داده اند که به ترتیب در اولویت پرداخت پول قرارمی گیرند.
این مسئول اظهار کرد: این افراد 450 میلیارد ریال از شرکت عمران شهر جدید هشتگرد طلبکارند.

وی بیان داشت: دولت در حال حاضر پولی به سازندگان مسکن مهر پرداخت نمی کند و این پول مردم است که در ساخت مسکن مهر هزینه می شود .

میریان با اشاره به این موضوع که مشکل پرداخت نشدن پول به افراد انصرافی یکی از مشکلاتی است که اکنون با آن مواجه هستیم، گفت که تعداد انصرافی ها با ثبت نام شدگان مسکن مهر همخوانی ندارد.

وی اظهار کرد:تعداد بیشتری انصراف می دهند درحالی که تعداد معدودی اقدام به ثبت نام می کنند.

وی افزود:در ابتدا قرار بود 50 هزار و 700 واحد مسکن مهر در شهر جدید هشتگرد احداث شود که 49 هزار واحد مسکن مهر تسهیلات مسکن مهر پرداخت شد، اما از این تعدادبخشی از واحد های مسکن مهر متوقف شد.

میریان بیان داشت: تا کنون 38 هزار واحد مسکن مهر در شهر جدید هشتگرد ساخته شده است که 16هزار واحد آن تحویل متقاضیان شده است.

این در حالی است که حسین رحمت پور رئیس شورای روابط عمومی حمل و نقل جاده ای البرز با اشاره به اینکه در بحث پرداخت سرمایه اولیه به متقاضیان مسکن مهر مشکلی نداریم، گفت که به محض اینکه افراد متقاضی مسکن مهر انصراف می دهند سرمایه اولیه به آنان باز گردانده می شود.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون حدود 700میلیون تومان به افراد متقاضی که انصراف داده اند پرداخت شده است.

محمد زارع مسئول روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی البرز گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون هیج یک از اعضای مسکن مهر تحت نظر این بنیاد انصراف نداده اند.
وی افزود: در صورتی که افراد انصراف دهند ظرف مدت 10 روز سرمایه افراد انصرافی به آنان بازگردانده می شود.

وی خاطر نشان کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی البرز در شهرستان های نظرآباد و اشتهارد مسکن مهر احداث کرده است.

زارع بیان داشت: دو هزارو 880 واحد مسکن مهر در نظرآباد و دو هزارو 156واحد مسکن مهر نیز در شهرستان اشتهارد احداث شده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها