کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

پرونده تماس‏های تصویری بسته شد


کد خبر : ۲۳۱۵۳چهارشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۹:۲۰۳۱۸۸ بازدید

پرونده تماس‏های تصویری که بیش از دو سال است ارائه قانونی آنها به زمان تصویب پیوست فرهنگی موکول شده، در نهایت بسته شد. دبیر شورای‌عالی فضای ...

پرونده تماس‏های تصویری که بیش از دو سال است ارائه قانونی آنها به زمان تصویب پیوست فرهنگی موکول شده، در نهایت بسته شد. دبیر شورای‌عالی فضای مجازی درباره سرنوشت تماس‏های تصویری این‌گونه اعلام کرد که دوره تماس‏های تصویری به‏ سر آمده است.

البته ابوالحسن فیروزآبادی توضیح بیشتری در این ‏باره ارائه نداد و مشخص نشده که معنای صحبت او به‌طور دقیق این است که دیگر در دنیا هیچ اپراتوری به ارائه این خدمات نمی ‏پردازد یا در ایران قرار بر آن است که محدودیت ارائه خدمات در این حوزه دائمی باشد.تماس‏های تصویری که بخشی از خدمات اپراتورها در هنگام ارائه خدمات اینترنت پهن‏ باند 3G یا 4G حساب می‏ شوند با روی کارآمدن اپراتور سوم تلفن همراه برای مدتی ارائه شد و از جمله سرویس‏هایی بودند که مورد توجه کاربران قرار گرفتند. بعدها به دنبال برخی اعتراض‏ها جلوی ارائه آنها گرفته شده و از سرگرفتن این دسته از خدمات به زمان تصویب پیوست فرهنگی موکول شد.

حال مدتی است وزارت ارتباطات و شورای‌عالی فضای مجازی از نزدیک شدن پیوست فرهنگی به مرحله تصویب خبر می‏دهند، اما درحالی‌که هنوز تکلیف این پیوست مشخص نشده به گفته دبیر شورای‌عالی فضای مجازی دوره تماس‏های تصویری به سر رسیده است. البته این نکته را باید مدنظر داشت که در حال حاضر با توجه به گسترش استفاده کاربران از نرم ‏افزارهای ارتباطی امکان بهره‏ مندی از این خدمت در قالب خدمات OTT مدت‏ها است که مهیا شده، اما اپراتورهای تلفن همراه به‏ طور رسمی از ارائه این سرویس منع شده ‏اند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها