کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بازسازی صحنه سرقت مسلحانه / تصاویر


کد خبر : ۲۲۸۴۱دوشنبه، ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۱:۳۱۲۳۸۴ بازدید

صبح امروز صحنه سرقت میلیاردی از یک جواهر فروشی که راز ساختگی بودن آن توسط پلیس پایتخت فاش شده بود،در خیابان پاسداران باز سازی شد.

صبح امروز صحنه سرقت میلیاردی از یک جواهر فروشی که راز ساختگی بودن آن توسط پلیس پایتخت فاش شده بود،در خیابان پاسداران باز سازی شد.

روز 27 بهمن ماه سال گذشته، پلیس تهران در جریان حمله دو مرد نقابدار و مسلح به طلا فروشی در بازار جواد الائمه چهار راه پاسداران قرار گرفت.

وقتی تیمی از ماموران اداره یکم پلیس آگاهی تهران تحت نظر سردار عباسعلی محمدیان وارد عمل شدند، در تحقیق از مرد طلافروش و بازبینی فیلم های دوربین مداربسته فاش شد که مالباخته با دروغ پردازی سعی در پنهان کاری دارد.

این راز خیلی زود فاش شد و پلیس پی برد نقشه سرقت مسلحانه را مرد طلا فروش طراحی کرده است و همین کافی بود تا این مرد باز داشت شده و در اعترافات خود عنوان کرد که دزدان از دوستان داماد وی بوده اند. با دستگیری این دو مرد آشنا مشخص شد که آنها اجیر شده بودند تا کیسه سیاهرنگی را که مرد طلافروش ادعا کرده حدود 7 میلیارد تومان جواهرات داخل آن است را بدزدند.اما غافل از اینکه این کیسه پر از زباله بوده است.


 بازسازی صحنه سرقت

ساعت 10 و 40 دقیقه امروز- دوشنبه- در حالیکه مردم زیادی در پاساژ جواد الائمه جمع شده بودند، مرد طلا فروش و 2 دزد با ون پلیس آگاهی و با اسکورت 6 خودروی پلیس در برابرپاساژ توقف کردند.

در این جمع سردار محمدیان رئیس پلیس آگاهی و جمعی از مالباختگان نیز حاضر بودند و دزدان و مرد طلافروش در برابر دوربین های عکاسان به داخل پاساژ انتقال یافتند و در برابر مغازه طلافروشی به صف ایستادند.

مرد طلافروش در مصاحبه با خبرنگار ما سکوت کرد و مدام دیگران را مقصر قلمداد می کرد.اما دو دزد اجیر شده اعتراف کردند که در ازای مجموعا 30 نیلیون تومان دست به این سرقت ساختگی زده اند و هنوز مرد طلافروش پول آن ها را نپرداخته است.

در این جمع گروهی از مالباخته ها که طلاهایشان را در مغازه این مرد حیله گر گذاشته بودند در مصاحبه ها عنوان کردند که بعد از سرقت، مرد طلافروش ادعا داشت 7 میلیارد تومان ضرر دیده در حالیکه با ثروت باد آورده به خرید ویلا و ماشین های لوکس به نام همسرش دست زده است و تنها قصد داشت ما را فریب دهد.

یکی از مالباخته ها گفت که مرد طلافروش نزول خوار نیز بوده و با طمعکاری قصد داشته دارو ندار آنها را که به امانت نزدش بود به جیب بزند .

درپایان سردار محمدیان از کسانی که به دام این طلا فروش افتاده بودند خواست تا به اداره پلیس آگاهی تهران واقع در انتهای خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.









 



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها