کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

حادثه برای شورولت کامارو Z28 در هنگام تست / فیلم


کد خبر : ۲۲۷۸۵جمعه، ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۳:۴۷۴۱۴۳ بازدید

حتماً به خاطر دارید که چند روز پیش خبری در رابطه با آزمایش نسل جدید شورولت کامارو Z28 با پوشش پنهان کارانه در پیست نوربرگ ...

پدال- حتماً به خاطر دارید که چند روز پیش خبری در رابطه با آزمایش نسل جدید شورولت کامارو Z28 با پوشش پنهان کارانه در پیست نوربرگ رینگ منتشر کردیم. حال به‌تازگی یک فیلم جاسوسی از این خودرو منتشرشده که نشان می‌دهد راننده در هنگام آزمایش خودرو دچار مشکلاتی جهت نگه‌داشتن آن در مسیر می‌شود.

 

new-chevy-camaro-z-28-crashes-at-the-nrburgring2

همان‌طور که گفته شد، کامارو Z28 در پیست نوربرگ رینگ در حال آزمایش است. در فیلم همه‌چیز تا زمان 1 دقیقه و 38 ثانیه به‌خوبی پیش می‌رود تا اینکه به دلیل اشتباه راننده و یا مشکلات فنی، خودرو از مسیر منحرف می‌شود. بدین ترتیب راننده کنترل Z28 وحشی را ازدست‌داده و به گاردریل‌های کنار پیست برخورد می‌کند. این امر موجب ورود آسیب به گلگیر و سپر جلو می‌شود.
 

new-chevy-camaro-z-28-crashes-at-the-nrburgring

مدت کوتاهی پس از برخورد، خودرویی ایمنی که یک اوپل اینسیگنیا Sports Tourer OPC است در سر صحنهٔ حادثه حاضر می‌شود. سپس چادری بر روی خودروی آسیب‌دیده کشیده می‌شود تا حادثه و خسارات آن از دید جاسوسان پنهان بماند؛ اما برای این کار خیلی دیر شده بود چراکه جاسوسان در زمان و مکان مناسبی پنهان‌شده و تصاویر و فیلم‌های کاملی از لحظهٔ حادثه و کل ماجرا گرفته‌اند!
 

new-chevy-camaro-z-28-crashes-at-the-nrburgring1

بااین‌حال خوشبختانه راننده در این حادثه هیچ‌گونه آسیبی ندیده و مجدداً در پیست نوربرگ رینگ مشغول به کار می‌شود. همچنین به نظر نمی‌رسد کامارو Z28 پروتوتایپ نیز آسیب قابل‌توجهی دیده باشد و احتمالاً تعمیر شده و مجدداً برای آزمایش به پیست بر خواهد گشت.
 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها