کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

جزئیات بیشتر از افزایش حقوق بازنشستگان


کد خبر : ۲۲۷۵۴یکشنبه، ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۴:۲۸۴۳۶۳ بازدید

معاون فنی و درآمد سازمان تأمین اجتماعی ضمن اعلام جزییات افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: حداقل 150 هزار تومان از طریق ...

معاون فنی و درآمد سازمان تأمین اجتماعی ضمن اعلام جزییات افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: حداقل 150 هزار تومان از طریق کمکهای جانبی به حقوق بازنشستگان اضافه می شود.

محمدحسن زدا گفتگو با مهر در مورد افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی افزود: میزان افزایش حقوق بازنشستگان فردا در هیات مدیره سازمان مشخص و پس از آن به هیات دولت اعلام می شود و بعد از تایید دولت اجرایی خواهد شد.

وی گفت: بازنشستگان مطمئن باشند که میزان افزایش حقوق آنها بالاتر از نرخ تورم اعلام شده از سوی بانک مرکزی خواهد بود و همزمان با حقوق خرداد ماه پرداخت می شود.
معاون فنی و درآمد سازمان تأمین اجتماعی به کمکهای جانبی به بازنشستگان در سال جاری اشاره و تاکید کرد: کمک هزینه جانبی در آیتم های مختلف مانند کمک معیشت، کمک مسکن، حق سنوات مازاد به 20 سال، کمک عائله مندی، کمک هزینه اولاد و کمک هزینه همسر متکفل برای بازنشستگان در نظر گرفته شده است

به گفته وی، کمک معیشت یا خوار و بار سال گذشته 35 هزار تومان بود که امسال به 38 هزار و 500 تومان افزایش یافت و همچنین کمک مسکن نیز سال گذشته 15 هزار تومان بود که امسال به 16 هزار و 500 تومان رسیده است.

زدا به حق سنوات مازاد بر 20 سال اشاره کرد و گفت: حق سنوات مازاد بر 20 سال به ازای هر سال، سال گذشته 500 تومان بود که امسال نیز همین مبلغ به بازنشستگان پرداخت می شود.

وی افزود: کمک عائله مندی نیز سال گذشته 30 هزار و 700 تومان بود که امسال به 35 هزار تومان افزایش یافته و کمک اولاد نیز سال قبل 6 هزار و 200 تومان بوده که در سال جاری به 7 هزار تومان رسیده است.

معاون فنی و درآمد سازمان تأمین اجتماعی گفت: کمک هزینه همسر متکفل سال 94، 15 هزار تومان بود که امسال به 17 هزار و 500 تومان افزایش یافته است.

زدا تاکید کرد: در مجموع با توجه به کمکهای جانبی برای هر پرونده بازنشسته حداقل 150 هزار تومان به حقوق فرد اضافه می شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها