کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بساط قاچاق سفارشی در استان تهران برچیده شد


کد خبر : ۲۲۷۲۷یکشنبه، ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷:۰۲۲۴۶ بازدید

دبیر کمیسیون ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران از برچیده شدن بساط قاچاق سفارشی در استان تهران خبر داد.
دبیر کمیسیون ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران از برچیده شدن بساط قاچاق سفارشی در استان تهران خبر داد.
 
علی اکبر پور احمد نژاد در مصاحبه با صدا و سیما افزود: سال گذشته گزارشهای عدیده ای از قاچاق سفارشی داشتیم که با آن برخورد شد و الان می توانیم ادعا کنیم که بساط قاچاق سفارشی را در استان تهران برچیده ایم.
 
دبیر کمیسیون ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران گفت: قاچاقچیان به قدری فضا را مناسب می دیدند که حتی مبادرت به دریافت واردات سفارشی قاچاق می کردند و بعداز تحویل جنس وجه خود را دریافت می کردند.
 
وی گفت: با شناسایی سرشاخه های این باند ها اقدامات خوب و قانونی صورت گرفت و بساط این نوع قاچاق برچیده شد.
 
دبیر کمیسیون ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران از برخورد با اتوبوسهای مسافر بری که مبادرت به قاچاق کالا به مقصد استان تهران می کنند خبر داد و افزود: به صاحبان این خودروها هشدار می دهیم که قانونگذار دست ما را برای توقیف خودروی حامل کالای قاچاق باز گذاشته است.
 
وی از برخورد با قاچاق کالا از طریق پست خبر داد و گفت: مرسوله های پستی خارجی اگر در قالب هدیه و برای یکی دو عدد کالا باشد مشکلی ندارد اما اگر محموله در قالب هدیه اما در حجم کلان وارد شود جزو قاچاق محسوب شده و با آن برخورد خواهیم کرد.
 
پور احمد نژاد با اشاره به گزارشات خوب مردمی به این ستاد گفت: بخش اعظم گزارشات مربوط به قاچاق ما ناشی از گزارشهای مردمی است .
 
دبیر کمیسیون ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران گفت: ما همچنین از ظرفیت بسیج ،‌سازمانهای اطلاعاتی و انتظامی و اصناف در این باره استفاده خواهیم کرد.
 
وی گفت: مردم می توانند با شماره تماس 66489049 گزارشات خود را درباره قاچاق کالا در استان تهران به این کمیسیون اعلام کنند و ما آماده شنیدن آنها هستیم .


اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها