کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

اشتباه سهوی جنرال موتورز


کد خبر : ۲۲۷۱۸یکشنبه، ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱:۴۶۴۰۸ بازدید

شرکت جنرال موتورز اعلام کرد به‌طور موقت فروش حدود ۶۰ هزار شاسی‌بلند جدید ۲۰۱۶ را در آمریکا متوقف می‌کند، زیرا روی این خودروها برچسبی ...

 شرکت جنرال موتورز اعلام کرد به‌طور موقت فروش حدود ۶۰ هزار شاسی‌بلند جدید ۲۰۱۶ را در آمریکا متوقف می‌کند، زیرا روی این خودروها برچسبی نصب شده است که بهره‌وری سوخت را بیشتر از حد واقعی نشان می‌دهد.

به گزارش  ایسنا، سخنگوی بزرگترین خودروساز آمریکا اعلام کرد جنرال موتورز به خطای غیرعمدی در زمینه مصرف سوخت بهینه برآورد شده در شاسی بلندهای جی ام سی آکادیا، بوئیک انکلاو و شورولت تراورس پی برده است. اقتصاد سوخت برآورد شده برای این خودروها 1.2 مایل به ازای هر گالن بالاتر از میزان اعلام شده است.

سخنگوی سازمان حفظ محیط زیست آمریکا اعلام کرد جنرال موتورز به این سازمان اعلام کرده که برچسب اقتصاد سوخت سه مدل شاسی بلند 2016 را اصلاح می‌کند و قرار است اطلاعات مربوط را به این سازمان ارایه دهد.

جنرال موتورز با اعلام اینکه اقتصاد سوخت اعلام شده برای خودروهایش نادرست بوده، اعلام کرده است که مورد مذکور اکنون اصلاح شده است.

این جدیدترین مورد از موارد متعدد مربوط به اغراق خودروسازان در اقتصاد سوخت خودروهایشان طی چند سال اخیر است. بعضی از خودروسازان ناچار شدند بابت برآورد نادرست اقتصاد سوخت خودروهایشان به مالکان آنها خسارت دهند. جنرال موتورز هم اعلام کرده با مالکان خودروهایی که چنین مشکلی دارند تماس خواهد گرفت.

بر اساس گزارش اتوموتیو نیوز، مهندسان جنرال موتورز زمانی که سرگرم کار روی برچسب مدل 2017 بودند خطای مذکور را کشف کردند.

میتسوبیشی موتورز به تازگی اقرار کرده آمار اقتصاد سوخت چهار مدل خودروی مینی که در ژاپن فروخته شده اند و دو مدل آنها تحت برند نیسان بوده اند دستکاری شده اند.

بعضی از کارمندان میتسوبیشی آمار اقتصاد سوخت خودروها را دستکاری می‌کردند تا میزان مصرف بهینه سوخت این خودروها را کمتر از میزان واقعی نشان دهند.

خودروسازان کره ای هیوندای موتور و شرکت تابعه اش کیا موتورز هم در سال 2014 بابت اغراق در رتبه اقتصاد سوخت حدود 1.2 میلیون خودرو، به دولت آمریکا 350 میلیون دلار جریمه پرداخت کردند و بعلاوه 395 میلیون دلار برای حل شکایت مالکان خودرو پرداخت کردند.

فورد موتور هم در ژوئن سال 2014 رتبه اقتصاد سوخت شش مدل این شرکت را کمتر و موافقت کرد ضرر مالکان خودرو را جبران کند. این خودروساز رتبه خودروهای هیبریدی و هیبریدی پلاگین مدل 2013 و 2014 و همچنین بیشتر خودروهای فیستا 2014 را کاهش داده است. برای دومین بار بود که این خودروساز رتبه اقتصاد سوخت مدل هیبریدی سی مکس را در کمتر از یک سال کاهش داد.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها