کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

اعلام صنف‌های پر تخلف در کشور


کد خبر : ۲۲۶۲۱شنبه، ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۷:۵۵۱۱۱۰ بازدید

به گفته معاون نظارت و بازرسی اتاق اصناف تهران، بر اساس آخرین گزارشات و بررسی های انجام شده در فروردین امسال، صنوف میوه و تره بار ...
اعلام صنف‌های پر تخلف در کشوراعلام صنف‌های پر تخلف در کشور

به گفته معاون نظارت و بازرسی اتاق اصناف تهران، بر اساس آخرین گزارشات و بررسی های انجام شده در فروردین امسال، صنوف میوه و تره بار، پوشاک و نان به ترتیب بیشترین میزان تخلفات واحدهای صنفی را به خود اختصاص دادند که ارزش ریالی جرایم در نظر گرفته شده برای متخلفان رقمی معادل هفت میلیارد و 740 میلیون و 912 هزار و 734 ریال است.

حسین درودیان اظهار کرد: در فروردین امسال بیشتر تخلفات واحدهای صنفی به ترتیب برای صنوف میوه و تره بار، پوشاک، نان و سوپرمارکت بود که عدم درج قیمت هم چنان در صدر تخلفات واحدهای صنفی قرار دارد.

وی افزود: نوع تخلفات واحدهای صنفی پس از عدم درج قیمت، موضوع گران‌فروشی و عدم صدور فاکتور است.

درودیان با بیان اینکه حدود 32 هزار و 390 فقره بازرسی در این مدت زمان انجام شد، افزود: از این تعداد بازرسی 5713 پرونده تشکیل شد که به اعتراضات و شکایات واصله رسیدگی لازم انجام می‌شود.

رئیس اتحادیه تولید‌کنندگان و فروشندگان لوازم الکتریک در بخشی از سخنان خود همچنین نسبت به خرید چراغ های سقفی و لامپ های کم مصرف هشدار داد و گفت: برخی از این کالاها علیرغم داشتن نشان استاندارد، فاقد کیفیت لازم هستند که باید به این موضوع توجه شود.

درودیان تاکید کرد: البته بارها این موضوع را گوشزد کردیم ولی هنوز به نتیجه نرسیده‌ایم و شاهد ورود کالاهای بی‌کیفیت در این بخش هستیم که این موضوع مشکلات زیادی را به همراه دارد و باید مراکز مربوطه پاسخگو باشند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها