کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

اعلام صنف‌های پر تخلف


کد خبر : ۲۲۵۶۴جمعه، ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۷:۳۳۱۰۰۷ بازدید

به گفته معاون نظارت و بازرسی اتاق اصناف تهران، بر اساس آخرین گزارشات و بررسی های انجام شده در فروردین امسال، صنوف میوه و تره بار ...

به گفته معاون نظارت و بازرسی اتاق اصناف تهران، بر اساس آخرین گزارشات و بررسی های انجام شده در فروردین امسال، صنوف میوه و تره بار، پوشاک و نان به ترتیب بیشترین میزان تخلفات واحدهای صنفی را به خود اختصاص دادند که ارزش ریالی جرایم در نظر گرفته شده برای متخلفان رقمی معادل هفت میلیارد و 740 میلیون و 912 هزار و 734 ریال است.

حسین درودیان در گفت‌وگو با‌ ایسنا، اظهار کرد: در فروردین امسال بیشتر تخلفات واحدهای صنفی به ترتیب برای صنوف میوه و تره بار، پوشاک، نان و سوپرمارکت بود که عدم درج قیمت هم چنان در صدر تخلفات واحدهای صنفی قرار دارد.

وی افزود: نوع تخلفات واحدهای صنفی پس از عدم درج قیمت، موضوع گران‌فروشی و عدم صدور فاکتور است.

درودیان با بیان اینکه حدود 32 هزار و 390 فقره بازرسی در این مدت زمان انجام شد، افزود: از این تعداد بازرسی 5713 پرونده تشکیل شد که به اعتراضات و شکایات واصله رسیدگی لازم انجام می‌شود.

رییس اتحادیه تولید‌کنندگان و فروشندگان لوازم الکتریک در بخشی از سخنان خود همچنین نسبت به خرید چراغ های سقفی و لامپ های کم مصرف هشدار داد و گفت: برخی از این کالاها علیرغم داشتن نشان استاندارد، فاقد کیفیت لازم هستند که باید به این موضوع توجه شود.

درودیان تاکید کرد: البته بارها این موضوع را گوشزد کردیم ولی هنوز به نتیجه نرسیده‌ایم و شاهد ورود کالاهای بی‌کیفیت در این بخش هستیم که این موضوع مشکلات زیادی را به همراه دارد و باید مراکز مربوطه پاسخگو باشند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها