کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

شورلت ازفیس لیفت تریل بلیزر 2016 رونمایی کرد


کد خبر : ۲۲۵۵۵پنجشنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۴:۵۳۴۷۹۲ بازدید

پس از نمایش کانسپت پیش تولید شورلت تریل بلیزر 2016 در نمایشگاه خودروی بین المللی بانکوک ماه مارس، به تازگی مدل مخصوص تولید این خودرو ...
شورلت ازفیس لیفت تریل بلیزر 2016 رونمایی کردشورلت ازفیس لیفت تریل بلیزر 2016 رونمایی کرد

پس از نمایش کانسپت پیش تولید شورلت تریل بلیزر 2016 در نمایشگاه خودروی بین المللی بانکوک ماه مارس، به تازگی مدل مخصوص تولید این خودرو رونمایی شده است که اواخر ماه جاری در برزیل به فروش خواهد رسید.

قیمت این خودرو از 45757 و 54470 دلار برای نسخه های بنزینی و دیزلی شروع می شود که هر دو بر اساس نسخه ممتاز LTZ ساخته شده اند.

تریل بلیزر 2016 که توسط شورلت تریل بلیزر Premier کانسپت به نمایش درآمده دارای قسمت جلوی بازطراحی شده شامل چراغ های جلوی باریک تر با LEDهای دید در روز، جلوپنجره عریض و سپری تهاجمی تر با چراغ های مه شکن بزرگ تر است. باقی قسمت های این خودرو بسیار شبیه به مدل کنونی آن هستند.

فیس لیفت بیش تری در داخل این خودرو دیده می شود که از طراحی کاملا جدید داشبورد با موادی پرمیوم تر بهره می برد. در برزیل تنها نسخه ای LTZ خواهد بود که با سیستم سرگرمی MyLink هشت اینچی و پشتیبانی اپل کارپلی و اندروید اتو، پانل تجهیزات به روز شده و قسمت های نقره ای در اطراف دریچه های تهویه هوا عرضه می شود.

تریل بلیزر جدید هم چنین مجموعه ای از تجهیزات ایمنی همچون هشدار تصادف، کمک تغییر مسیر، سنسورهای پارک جلو، هشدار نقاط کور، نمایش فشار تایر و دوربین معکوس با هشدار ترافیک جلو را معرفی می کند. یکی از تغییرات قابل توجه در این خودرو سیستم EPAS جدید آن است که مانور در شهر را آسان تر می سازد.

تریل بلیزر مخصوص برزیل با دو گزینه موتور 2.8 لیتری دورامکس دیزلی با قدرت 200 اسب بخار و گشتاور 500 نیوتون متر و 3.6 لیتری V6 با قدرت 279 اسب بخار و گشتاور 357 نیوتون متر عرضه می شود. هر دوی این موتورها به گیربکس اتوماتیک شش سرعته متصل هستند.

q0ohipotnk0ea58se9.jpg

o893yaoaeu36wu1juj1.jpg

k4vme9k7rgw64iq30me.jpg

wwd89t3i1utf3hf5wm3.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها